سرلشکر فیروزآبادی:

باید در مقابل برخی افکار غلط با در نظر گرفتن همه جوانب روشنگری کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است؛ که باید با در نظر گرفتن همه جوانب، نسبت به روشنگری در مقابل برخی افکار غلط اقدام کرد.
کد خبر: ۶۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ - 20December 2015

باید در مقابل برخی افکار غلط با در نظر گرفتن همه جوانب روشنگری کرد

به گزارش دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در خصوص وحدت حول محور ولایت اظهار داشت: اگر بخواهیم دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در حفاظت از حریم مقدس انقلاب و نظام بنا کنیم، باید بدانیم امروز در شرایط پس از توافق وارد عرصه نبردی بسیار ظریفتر و خطرناکتر با دشمن شدهایم که فراتر از حفظ وضع موجود در انقلاب اسلامی بر پیش برندگی متمرکز است.

وی افزود: امروز همه دستگاهها و جریان های سیاسی و فکری باید با حفظ وحدت کلمه که عامل اساسی در پیشروندگی انقلاب است، در پیشتازی انقلاب نیز نقش مهمی ایفا کنند. برای ایجاد وحدت در جامعه یک محور مشترک نیاز است؛ تا همگان حول آن محور (که محور ولایت است) در حرکت باشند. محبت و الفت میان مومنان نیز از اموری است که وحدت را در جامعه اسلامی به ارمغان میآورد و ضامن بقای انقلاب خواهد شد.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: البته باید توجه داشت که ملاک وحدت در جوامع، مختلف است؛ گاه همدلی و گاهی همزبانی ملاک ایجاد وحدت در جامعه است. اما چنین اموری به تنهایی در روحانیت نمیتوانند پیوند دهنده واقعی با ملل مستضعف باشند؛ بلکه روحانیت باید پایداری بر هویت اسلامی انقلابی را بهعنوان ملاک وحدت در جهان اسلام قرار دهد؛ تا بیداری اسلامی را به بهترین شکل در ملل علاقهمند به انقلاب اسلامی دنبال کنند و عملا رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور وحدت در داخل و خارج از کشور قرار داده و با اطاعت از او، وحدت رفتاری را تحقق بخشند و از تفرق و تنازع، جلوگیری و با پایبندی عملی به حرکت تعاملی و رو به جلو، انقلاب اسلامی را حمایت و پشتیبانی کنند؛ این همان تعهدی است که گویای نیاز در اصل پیشبرندگی انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ضرورت پرهیز از کارهای مضر و دشمن شادکن، گفت: به یاد داریم که امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی) در پاسداری از حرکت پیشرونده و رو به تحول نظام اسلامی، همه را از کارهای غیر مفید و مضر پرهیز دادند و فرمودند که دامن زدن به اختلافات و مشتعل کردن فضای هو و جنجال است که باید همه دستگاهها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند؛ مراقب خوشحالی دستگاههای تبلیغاتی بیگانه و تحلیلهای آنان باشید.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: ابراز شادمانی دشمنان نشان میدهد که این موضوع نقطه ضعفی است که باید از ادامه آن جلوگیری کرد؛ اگر این جریان در مقابل انقلاب ایستادگی کرد که در آن زمان مانند حوادث سال 88، قطعا وظیفه همه دفاع از انقلاب است؛ اما امروز موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است؛ که باید با در نظر گرفتن همه جوانب، نسبت به روشنگری در مقابل برخی افکار غلط اقدام کرد.

نظر شما
پربیننده ها