سردار سلامی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه در حال تولید الگوی جدیدی در بخش بهداشت و درمان است

جانشین فرمانده کل سپاه از تولید یک الگوی کار جدید در مجموعه بهداشت و درمان سپاه خبر داد و گفت: در بخش سیستم‌ها و تجهیزات امداد و درمان، نمونه‌های جدید بکارگیری شده است.
کد خبر: ۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ - 20December 2015

سپاه در حال تولید الگوی جدیدی در بخش بهداشت و درمان است

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره توانمندیهای بهداری رزمی سپاه، گفت: توانمندیهای بخش بهداشت و درمان بهویژه در نیروی زمینی سپاه بهطور فوقالعادهای و رو به رشد است، و این را ما هم در آمادهسازی زیرساختها، راهاندازی بیمارستانهای ثابت و سیار تخصصی و هم خدماتی که ارائه میدهند، ملاحظه میکنیم.

وی افزود: علاوه براین مجموعه بهداشت و درمان سپاه در حال تولید یک الگوی جدید از کار هستند؛ به نحوی که در بخش سیستمها و تجهیزات امداد و درمان، نمونههای جدید بکار گرفته شده، حکایت از نوآوریهای چشمگیر در این بخش است.

سردار سلامی با تأکید براینکه در این زمینه تلاشهای بهروزی نیز وجود دارد، ادامه داد: تمام کسانی که در این عرصه فعال هستند، تلاش میکنند خود را با پیشرفتهای جدیدی که در عرصه امداد و درمان، انتقال مجروحان و بیماران، سلامت و بهداشت، در جهان وجود دارد، همسطح کنند.   

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص فرهنگسازی در عرصه بهداشت و درمان نیز بیان داشت: مجموعه سپاه بهعنوان یک نهاد فرهنگساز، تلاشهایی را در جهت فرهنگسازی در عرصه بهداشت و درمان انجام میدهد. 

نظر شما
پربیننده ها