سرلشکر فیروزآبادی در واکنش به رسوایی جدید سعودی‌ها:

سران کشورهای اسلامی از اتحاد دروغین ضد تروریسم آل سعود برائت جویند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اتحاد ضد تروریسم دست‌ساز سعودی، خطاب به سران کشورهایی که نامشان در فهرست آمده است گفت: هرچه زودتر از اتحاد دروغین ضد تروریسم آل سعود برائت جویید.
کد خبر: ۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 19December 2015

سران کشورهای اسلامی از اتحاد دروغین ضد تروریسم آل سعود برائت جویند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به رسوایی جدید آل سعود در ایجاد اتحاد کاذب و دستساز ضد تروریسم گفت: اقدام خودسرانه آل سعود جز رسوایی نتیجهای به دنبال نخواهد داشت. سعودیها بی جهت دست و پا میزنند و اتحاد مصنوعی ضد تروریسم تشکیل میدهند.

وی افزود: حکام سعودی بهواسطه عملکرد خود بهزودی بهعنوان جنایتکاران جنگی محاکمه خواهند شد. آنها بایستی پاسخ خونریزیهای داعش در سوریه و عراق و نیز کشتار بیحساب بیگناهان زنان و کودکان در مدرسهها، بیمارستانها و خانههای مسکونی مردم یمن را بدهند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه "در بین حاکمان کشورهای اسلامی به جز حاکمان کودتاچی عربستان سعودی کسی پیرو مکتب انحرافی وهابیت نیست" تصریح کرد: کشورهایی که در بودن نامشان در اتحاد کاذب ضد تروریسم دستساز سعودی سکوت کنند ضمن اینکه همراهی با ظلم و ظالم را پذیرفتهاند، پیوست پرونده سعودیهای جنایتکار خواهند شد و مورد سوال ملتهایشان قرار میگیرند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به سران این کشورها تأیید کرد: بهتر است هرچه زودتر برائت خود از این اتحاد قلابی ضد تروریسم را به اطلاع مردم جهان و مردم کشورشان برسانند، تا این دروغ سعودیها افشاء شود.

سرلشکر فیروزآبادی ائتلاف نظامی ساخته و پرداخته سعودیها علیه تروریسم را اقدامی برای حمایت از تروریستها و تکفیریهای داعش دانست و گفت: کشورهای اسلامی حساب خودشان از این جنایات سیاه تاریخ که یادآور جنایات فاشیستها در اروپاست را جدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که پرونده کشتار حجاج در منای مکه در مراسم حج ابراهیمی هنوز باز است.

نظر شما
پربیننده ها