سرلشکر فیروزآبادی در پیامی به ملت ایران:

امروز واژه «شورا» کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به برخی شبهات ایجادشده پیرامون ولایت فقیه و شورایی‌شدن رهبری واکنش نشان داد و در پیامی تصریح کرد: امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به‌کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 18December 2015

امروز واژه «شورا» کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به ملت شریف ایران، با اشاره به ثبتنام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری بر اصل وظیفه آنان تاکید کرد.

متن کامل این پیام بهشرح زیر است:

هدف و قصد مطرحکنندگان شورا در این روزها در مطلع انتخابات خبرگان چیست؟

حضرت امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه را بر مبنای عقلی بودن آن در حاکمیت دینی مطرح فرمودند و نیز تأکید کردند «پشتیبان ولایت فقیه باشید که آسیبی به مملکت نرسد.»

اصل ولایت فقیه در دوران امام بزرگوار، اصالت و استحکام خود را در اداره نظام اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان و مستضعفان به روشنی نشان داد و موجب استمرار آن در دوران رهبری پربرکت این اصل مترقی اسلام در وجود امام خامنهای عزیز گردید.

تلاشهای ناموفق مخالفان ولایت فقیه در حذف آن به سنگ خورد و سپس در پوششهای گوناگون در مقاطع مختلف اقدامات سیاسی، فرهنگی و رسانهای توسط دشمنان خارجی انقلاب و تداوم شعارهای آنان توسط نفوذیها و یا نخبگان وابسته به آنان و تسلیم و استحالهشدگان انقلابی در چهره فتنه ناکام 18 تیر 78 و حوادث غمانگیز و تأسفبار فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی 88 خود را نشان داد.

امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته میشود تا راهکار قانون اساسی برای شرایط اضطرار با طرح شورا در  مجمع خبرگان، ولایت فقیه زنده، پویا و برقرار در کشور را بشکنند.

مردم به گوش باشید که کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی، امروز واژه «شورا» است. آنان که این واژه را بهکار میبرند، کسانی هستند که امامت فتنهگران در نماز جمعه، شیرین جلوه کرد و جمعی از اهالی فتنه بهصورت مختلط و با کفش پس از شعار علیه مقدسات مردم در صفوف نماز جمعه به آنان اقتدا کردند و سخنی نگفتند و علیه تندروان ساختارشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت کردند.

درست است که در کتاب مقدس قرآن کریم «و امرهم شورا بینهم» آمده است، لکن مشورت، برای پیدا کردن راه بهتر است و هیچگاه شورا نیابت ولایت امر و مسئولیت اجرای حکم ولایت فقیه را نمیتواند برعهده بگیرد.

در تاریخ هیچگاه امامت شورایی و فرماندهی کل قوایی شورایی را شاهد نبودهایم و بر فرض محال چنانچه شورا به جای مقام ولایت مطلقه فقیه که در قانون اساسی آمده است، بنشیند، در کشور چندزبانی پیش خواهد آمد و استحکام وحدت در برابر آمریکا و صهیونیست و دشمنان استکباری و مرتجع، شکسته خواهد شد.

هوشیاری و بیداری همگانی لازم است تا آسیبی به کشور وارد نشده راه نفوذ دشمنان برای تجزیه کشور و انقلاب خدای ناکرده گشوده نشود.

نظر شما
پربیننده ها