همزمان با بیست و یکمین هفته کتاب؛

نذر کتاب هم چنان ادامه دارد

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: فرهنگ نذری کتاب، کاری بسیار ساده بود که مورد استقبال چشمگیر مردم و از جمله رسانه‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶ - 17November 2013

نذر کتاب هم چنان ادامه دارد

رضا حاجی آبادی، مدیر انتشارت هزاره ققنوس در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: هم چنان برنامه نذری کتاب ادامه دارد.

حاجی آبادی با اشاره به نذر فرهنگی در ایام محرم و صفر به جای قیمه و چای نذری افزود: امسال چهارمین دوره نذر کتاب که کاری فرهنگی را در بر میگیرد آغاز کرده و سعی کردهایم امسال مردم را در نذورات فرهنگی سهیم کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ نذری کتاب، کاری بسیار ساده بود که مورد استقبال چشمگیر مردم و از جمله رسانهها قرار گرفت.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس با بیان اینکه در این طرح سه گروه مشارکت دارند، تصریح کرد: گروه اول نویسندگان و ناشران کتابها هستند که کتاب را به صورت نیم بها به فروش میرسانند. دسته دوم خیرینی هستند که این کتب نیم بهار ا خریداری کرده و در اختیار ستاد و یا علاقهمندان به کتاب قرار میدهند.

حاجی آبادی اذعان کرد: گروه سوم خوانندگانی هستند که کتابها در اختیار آنها قرار میگیرد که پس از مطالعه، کتاب را به دیگری هدیه داده و بدین صورت کتاب در میان مردم چرخیده میشود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات کتاب با توجه به قرار داشتن در ماه های محرم و صفر در حوزه دین و عاشورا است، اظهار داشت: علاقهمندان میتوانند برای ادای نذر خود در زمینه کتاب به سایت انتشارات هزاره ققنوس مراجعه و یا با شماره تلفن 88317832-021 تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها