از سوی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر انجام شد

تکذیب «خبر تودیع» سردار غیب‌پرور

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس گفت: فرمانده سپاه فجر فارس سردار غلامحسین غیب‌پرور همچنان در استان فارس مشغول به خدمت است.
کد خبر: ۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ - 13December 2015

تکذیب «خبر تودیع» سردار غیب‌پرور

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس با بیان این مطلب درباره انتشار اخباری مبنی بر تودیع فرمانده سپاه فجر، گفت: به استحضار عموم مخاطبان و اقشار مختلف مردم و رسانهها میرساند طی چند روز اخیر اخباری در رسانهها مبنی بر «تودیع فرمانده سپاه فجر استان فارس» منتشر شده است؛ که بدین وسیله اعلام میشود این خبر کذب بوده و متاسفانه برخی رسانهها ناخواسته نسبت به انتشار این خبر اقدام کردهاند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانده سپاه فجر فارس سردار غلامحسین غیبپرور همچنان در استان فارس مشغول به خدمت است، بیان داشت: از اقشار مختلف مردم و رسانهها خواهشمندیم جهت اطمینان از صحت و دقت اخبار، هرگونه اخبار مربوط به سپاه فجر را از طریق پایگاه رسمی اطلاع رسانی روابط عمومی سپاه فجر استان فارس (تنویر) پیگیری کنند.

گفتنی است هفته گذشته خبری در رسانهها منتشر شد مبنی بر اینکه "سردار غیبپرور با حکم فرمانده کل سپاه جایگزین شهید همدانی در فرماندهی قرارگاه امام حسین(ع) شده و سردار جمیری فرمانده سپاه بوشهر نیز بهعنوان فرمانده سپاه استان فارس معرفی شده است."

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار