امیر حیدری:

هرگونه تحرکات ضدامنیتی در مرزها را سرکوب می‌کنیم/ تامین امنیت زائران در مسیر بازگشت از سوی ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرگونه تحرکات ضدامنیتی در مرزها را از سوی هر دیوانه‌ای که بخواهد کار احمقانه انجام دهد، سرکوب خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ - 04December 2015

هرگونه تحرکات ضدامنیتی در مرزها را سرکوب می‌کنیم/ تامین امنیت زائران در مسیر بازگشت از سوی ارتش

به گزارش سایر رسانههای دفاع پرس، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور، اظهار داشت: همزمان با بازگشت زائران اباعبدالله الحسین(ع) به میهن اسلامی، یگانهای نیروی زمینی ارتش ظرفیت و امکانات خود را برای آسایش و رفاه زائران به کار گرفتهاند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: یگانهای نزاجا در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه مستقر شده و با عشق به امام حسین(ع) و در جهت خدمت به زائران همه تلاش خود را به کار گرفتهاند.

وی با بیان اینکه هرگونه تحرکات ضدامنیتی در مرزها را از سوی هر دیوانهای که بخواهد کار احمقانه انجام دهد، سرکوب خواهیم کرد، اظهار داشت: ارتش ظرفیت بالگردی و پهپادی خود را در نقاطی که زوار به کشور وارد میشوند به کار گرفته و تاکنون هیچگونه تهدید و مورد ضدامنیتی در مرزها نداشتهایم.

امیر حیدری ادامه داد: ارتش در تمامی ورودیها و خروجیهای مرزها ایستگاههای پذیرایی مستقر کرده تا مردم وجود ارتش را به عنوان یک نهاد خدمتگذار احساس کنند.

وی از اعزام یگانهای حمل و نقل به مرز مهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت آسایش و انتقال هرچه سریعتر زوار انجام شده است؛ علاوه بر آن نیز آمبولانسهای ارتش در نقاط مدنظر مستقر شدهاند تا مصدومان احتمالی را معالجه و یا به بیمارستانها انتقال دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها