سردار ساجدی‌نیا:

شایعه‌سازان بمب‌گذاری در متروی حقانی شناسایی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شایعات منتشره در خصوص بمب‌گذاری در ایستگاه متروی شهید حقانی را قویاً تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ - 01December 2015

شایعه‌سازان بمب‌گذاری در متروی حقانی شناسایی شدند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هیچ تهدیدی مبنی بر بمبگذاری در ایستگاه شهید حقانی و یا دیگر مکانهای شهر تهران وجود ندارد و تمامی شایعات منتشره در این خصوص کذب محض است و صحت ندارد.

ایستگاه متروی شهید حقانی عصر امروز بهمدت نیم ساعت در راستای اجرای مانور عملیاتی پلیس تهران بزرگ در جهت حفظ توان و آمادگی نیروهای انتظامی بسته شد.

بسته شدن ایستگاه و اجرای مانور عملیاتی پلیس منجر به پخش شایعاتی مبنی بر احتمال بمبگذاری در این ایستگاه شد که مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ این شایعه را قویاً تکذیب کرده است.

هیچگونه مشکل و تهدید امنیتی در سطح شهر تهران وجود ندارد و با توجه به هوشیاری و حضور مؤثر و فعال نیروهای انتظامی، امنیت در تمامی نقاط پایتخت برقرار است.

* پلیس تهران در یکقدمی دستگیری شایعهسازان

سردار ساجدینیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره شایعه بمبگذاری ایستگاه متروی حقانی گفت: بسته شدن متروی حقانی در راستای مانور عملیاتی پلیس بوده است و افرادی با پخش این شایعه قصد برهم زدن آرامش عمومی جامعه را داشتهاند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان زبده پلیس هم اکنون شایعه سازان را شناسایی و در یکقدمی دستگیری متهمان قرار دارند.

چندی پیش نیز سردار ساجدینیا در جمع خبرنگاران از مانورها و عملیاتهای پلیس جهت آماده سازی و تمرینات پلیس در سطح شهر تهران خبر داده بود.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار