فردا از شبکه افق؛

«نیمه پنهان ماه» به زندگی شهید سید کمال قریشی می‌پردازد

همسران شهدا در برنامه «نیمه پنهان ماه» از رفتار و کردار خانوادگی کسانی می‌گویند که تاکنون بیشتر در مورد عملکرد آنها در اجتماع و جبهه‌ها شنیده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 01December 2015

«نیمه پنهان ماه» به زندگی شهید سید کمال قریشی می‌پردازد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس برنامه «نیمه پنهان ماه» در ادامه گفتوگوهای ساده و صمیمی زینب ابوطالب با همسران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و برخی شهدای ترور که به صحبتهای کمتر شنیده شده میپردازد این قسمت از برنامه خود را به شهید قریشی و خانواده او اختصاص داده است.

همسران شهدا در این برنامه از رفتار و کردار خانوادگی کسانی میگویند که تاکنون بیشتر در مورد عملکرد آنها در اجتماع و جبههها شنیدهایم.

به یقین کسانی که این شایستگی را مییابند که در راه خدا شهید شوند، در همه ابعاد زندگی خود انسانی موفق و عملگرایی بودهاند و هیچ گاه از مسیر حقیقت و دستورات شرع مقدس منحرف نشدهاند.

این هفته همسر شهید سید کمال قریشی مهمان «نیمه پنهان ماه» خواهد بود.

زهرا علیعسگری فروردین ماه سال 58 با شهید قریشی پیمان زناشویی بست، پیمانی که تا 20 دی ماه 7 سال بعد یعنی سال 65 دوام داشت و با شهادت سید کمال به خاطرهها پیوست.

شهید قریشی فرمانده گروهان لشکر 41 ثارالله بود و فداکاریها او هنوز در خاطره همسرش و همرزمانش باقی است.

امیر بنان و یاسر انتظامی تهیه کننده و کارگردان «نیمه پنهان ماه» هستند که این هفته چهارشنبه 11 آذرماه ساعت 18 و تکرار آن ساعت 22 از شبکه افق پخش میشود.

ساعتهای 10.30 و 14.30 روز پنجشنبه هم برای پخش تکرار این برنامه در نظر گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها