امروز؛

یادواره 6 شهید روستای شیلگان برگزار شد

به منظور ارج نهادن به مقام شهدا یادواره 6 شهید روستای شیلگان از توابع شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ - 01December 2015

یادواره 6 شهید روستای شیلگان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، یادواره6 شهید روستای شیلگان از توابع شهرستان درگز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج درگز در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این یادواره حجت الاسلام عبداللهی، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6 شهید والامقام روستای شلیگان درگز تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمها و یادوارههایی مروج بسیار مطلوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: بدون شک راه امام حسین(ع) با برگزاری مراسمهایی همنام با یاد و خاطره شهدا تداوم پیدا میکند، در این قبیل از برنامههای فرهنگی هر چقدر حضور جوانان پررنگتر باشد دشمن روز به روز ناامیدتر میشود.

در این مراسم تنی چند از خانوادههای شهدا و مردم شهیدپرور این روستا و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی درگز نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم از خانواده و والدین این 6 شهید والامقام تقدیر شد.

لازم به ذکر است شهیدان علی پاسبان، حسین جدیکار، علی اصغر طاهری، علی رحمتی، نادر ماهی حسینآبادی و سید محمود موسوی 6 شهید روستای شلیگان درگز را تشکیل میدهند که به ترتیب در فواصل سالهای 1362 تا 1367 در مناطق سردشت، میمک، آسوس(عراق)، غرب کشور، خرمشهر و کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شدهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار