در نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح؛

آزادگان به شایعات داعش پاسخ دادند

آزادگان 8 سال دفاع مقدس در پاسخ به شایعات اخیر داعش و تهدید حمله به ایران، در نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح، برای دفاع از کشور اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ - 01December 2015

آزادگان به شایعات داعش پاسخ دادند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آزادگان 8 سال دفاع مقدس در پاسخ به شایعات اخیر داعش و تهدید حمله به ایران در نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح، آمادگی خود را در دفاع از کشور اعلام کردند.

بنابراین گزارش، آزادگان 8 سال دفاع مقدس با ارسال نامه ای به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردند در پی شایعات اخیر داعش  و تهدیدات پوچ این عناصر تروریستی در منطقه آزادگان سراسر کشور به منظور دفاع از حریم کشور و انقلاب اسلامی آمادگی صد در صد خود را طبق فرمان مقام معظم رهبری اعلام کرده و آماده جانفشانی است .

آزادگان تأکید کرده اند: داعش  و هر دشمن دیگری جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد. اما ملت ایران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس یک بار روحیه مقاومت و ایستادگی و عشق به ولایت و شهادت را در زمانی که همه دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی ایستاده بود نشان داده اند و امروز می بینیم که خون همت و باکری و متوسلیان در جوانان دهه 60 و حتی 70 هم دیده می شود.

در این راستا آزادگان 8 سال دفاع مقدس گوش به فرمان ولایت ضمن اعلام اینکه داعش و هر گروه دیگری در حدی نیست که بتواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، حضور یکپارچه خود در دفاع از حریم کشور را اعلام می کند.

منبع: شهدای ایران

نظر شما
پربیننده ها