سردار پاکپور:

حامیان تروریست‌ها از مهار آنها عاجز مانده‌اند/ تمام توان مسلمانان باید صرف آزادی قدس شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه توسط سرویس‌های امنیتی منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای گفت: اکنون این گروه‌ها وبال گردن حامیان خود شده‌اند.
کد خبر: ۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 01December 2015

حامیان تروریست‌ها از مهار آنها عاجز مانده‌اند/ تمام توان مسلمانان باید صرف آزادی قدس شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،  سردار سرتیپ محمد پاکپور در همایش ذخایر انقلاب که با حضور سران طوایف، علمای اهل سنت و شیعه، ریش سفیدان، معتمدین و متنفذین استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضع آشفته کشورهای منطقه و حتی جهان اظهار داشت: الحمدالله مرزها و مناطق مرزی جمهوری اسلامی از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

وی در خصوص خلق گروههای تروریستی در کشورهای منطقه گفت: تمام این گروهها با مقاصد و اهداف خاص توسط سرویسهای امنیتی منطقهای و فرا منطقهای ایجاد شدند؛ اما بعضا کار به مرحلهای رسید که همین گروهها وبال گردن خودشان شده و برای مهار آنها عاجز ماندهاند؛ به گونهای که اقدامات تروریستی آنها به پایتخت کشورهایی که با پول و سلاح از این گروهها حمایت میکردند، کشیده شد.

دشمن مشترک مسلمانان به فراموشی سپرده شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم صهیونیستی که دشمن مشترک مسلمانان سالیان سال قلمداد می شد در حال حاضر به فراموشی سپرده شده است.

سردار پاکپور تاکید کرد: امروز می بایست تمام توان جوانان مسلمان معطوف آزادی قدس عزیز و سرزمینهای غصب شده در فلسطین میشد و این سرزمین را از لوث رژیم صهیونیستی پاک میکرد؛ ولی متاسفانه این مبارزه به داخل خاک کشورهای مسلمان کشیده شده است.

وی بیان داشت: درد کشورهای مسلمان باید آزادی قدس و سرزمینهای اشغالی میبود؛ نه اینکه در مرزها و شهرهای کشور خودشان و با دیگر بلاد اسلامی وقتشان صرف می شد.

حضور ما در سوریه به عنوان مستشار کاملا منطقی و لازم است

وی اضافه کرد: منابع مالی و ذخایر کشورهای اسلامی همه در جنگ مسلمان علیه مسلمان در حال از بین رفتن است.

سردار پاکپور اذعان داشت: اگر ما در جبهههای سوریه و عراق حضور نداشته باشیم باید در مرزهای خود با تروریسم تکفیری مقابله کنیم و نکته ی دیگر اینکه ما در پشتیبانی از جبهههای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، اعتقادی متعهد هستیم و این از سیاستهای جمهوری اسلامی است که توسط فرماندهی معظم کل قوا به دفعات و در مناسبتهای مختلف مطرح شده است.

امنیت پایدار باعث آبادانی و توسعه می شود

وی افزود: اقدامات گسترده نیروی زمینی سپاه پاسداران در جهت امنیت پایدار در سالهای گذشته و در حال باعث شده است که امنیت قابل قبولی در منطقه ایجاد شود و این امنیت قطعا باعث توسعه استان و آبادانی منطقه جنوب شرق کشور خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار