واشنگتن تایمز:

رهبر ایران در مقابل آمریکا تسلیم شدنی نیست/ آیت‌الله خامنه‌ای خط تیره‌ای بر امیدهای اوباما کشید/ سخنان رهبر ایران مالامال نفرت از آمریکا است

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران نشان داد حتی با وجود برجام نیز مقابل آمریکا تسلیم شدنی نیست.
کد خبر: ۶۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ - 30November 2015

رهبر ایران در مقابل آمریکا تسلیم شدنی نیست/ آیت‌الله خامنه‌ای خط تیره‌ای بر امیدهای اوباما کشید/ سخنان رهبر ایران مالامال نفرت از آمریکا است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» در گزارشی با چنین عنوانی نوشت: آیتالله خامنهای بر امیدهای اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر تعدیل مواضع این کشور خط بطلان کشید.

در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: آیتالله خامنهای فرمانده کل قوای ایران با آخرین سخنرانی در جمع مقامهای قدرتمند این کشور نشان داد که با توافق هستهای نیز در برابر آمریکا تسلیم شدنی نیست.

روزنامه یاد شده نوشت: رهبری ایران که با وجود توافق هستهای با آمریکا تسلیم شدنی نیست، در جمع قدرتمندترین افسران نظامی کشورش اعلام کرد که انقلاب اسلامی با گذشت ۳۷ سال به حیات خود ادامه میدهد.

واشنگتن تایمز نوشت: پیام شخصی آیتالله خامنهای که تحلیلگران معتقدند در برگیرنده نفرت عمیق از آمریکا است، حکایت از تداوم نقش پاسداران انقلاب اسلامی در ارکان مختلف این کشور دارد و از سویی تداوم فعالیت  نیروی سپاه قدس  ایران در منطقه است.

به نوشته این روزنامه، آیتالله خامنهای یکشنبه هفته جاری در پیامی ویژه به جوانان جهان، آمریکا را متهم به ایجاد و حمایت از القاعده و طالبان نمود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها