تحقیر مجدد گروهک منافقین در انتشار خبر کذب جراحت سردار سلیمانی

یک رسانه انگلیسی با انتشار گزارشی نوشت: سردار سلیمانی با سخنان جدید به شایعات پیرامون خود پایان داد.
کد خبر: ۶۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ - 30November 2015

تحقیر مجدد گروهک منافقین در انتشار خبر کذب جراحت سردار سلیمانی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در گزارشی نوشت: سردار «قاسم سلیمانی» با سخنان امروز خود به شایعات پایان داد.

بر این اساس، فرمانده نیروهای ویژه ایران در خارج از کشور با این سخنان به شایعات پیرامون کشته شدن (شهادت) یا جراحت خود در سوریه خط بطلان کشید.

به گزارش رویترز، مجاهدین خلق( گروهک مطرود منافقین) شنبه هفته جاری اعلام کرده بود سردار سلیمانی دو هفته قبل جراحتهای شدیدی را در جنوب حلب در سوریه دیده بود و به همین دلیل در بیمارستانهای تهران بستری شد.

رسانه یاد شده در ادامه این گزارش در وصف سردار سلیمانی نوشت: قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه نقش برجستهای را در نبرد در سوریه و عراق دارد و مستقیما گزارشهای خود را به فرمانده کل قوای این کشور ارائه میکند.

این گزارش میافزاید، سفر چند هفته گذشته سردار سلیمانی به مسکو گامی مهم جهت برنامه ریزی حضور نظامی روسیه در منطقه و شکل گیری اتحاد جدید ایران و روسیه در حمایت از «بشار اسد» رییس جمهور سوریه شد.

سردار سلیمانی دیروز (یکشنبه ٨آذر) به سایت«الوقت» در تهران پیرامون شهادت رکن آبادی در ماجرای منا گفته بود: «شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشیده بود.»
سردار سلیمانی در این گفتگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنای تازه ای داده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه نیز در واکنش به شایعات گسترده درباره مجروح یا شهید شدن وی منتشر شده است، خندیده وگفته بود: «این ها چیزهایی است که دشتها و کوههایی را برای پیداکردنش پیمودهام.»
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار