از دیدگاه اهل سنت داعش محکوم و منفور است؛

سکوت در مقابل جنایت‌های ‌داعش افراطی جایز نیست/خوشحالیم ‌در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جوانان اهل سنت هم پیشتازند

امام جمعه اهل سنت بزمان با اینکه داعش از دیدگاه اهل سنت محکوم و منفور است، گفت: داعش تمام دنیا را به فساد کشیده است.
کد خبر: ۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ - 29November 2015

سکوت در مقابل جنایت‌های ‌داعش افراطی جایز نیست/خوشحالیم ‌در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جوانان اهل سنت هم پیشتازند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مولوی محمدعلی جهانگیری امروز در حاشیه بیست و سومین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور در گفتوگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: امروز جهان اسلام احتیاج به خون جوانان ایران دار لذا در مقابل دشمنان اسلام و مسلمانان نباید سکوت کرد.

*سکوت شیعه و سنی در مقابل جنایتهای داعش افراطی جایز نیست

امام جمعه اهل سنت بزمان افزود: همه مسلمانان سوار بر یک کشتی هستند و نباید اجازه دهند دشمن این کشتی را غرق کند.

وی ادامه داد: سکوت جوانان و شیعه و سنی در مقابل جنایتهای دشمنان اسلام و مسلمانان به ویژه داعش افراطی جایز نیست و لازم است که برای دفاع از بلاد اسلامی در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کنند.

*داعش از دیدگاه اهل سنت محکوم و منفور است

جهانگیری ضمن اینکه داعش از دیدگاه اهل سنت محکوم و منفور است، بیان کرد: داعش تمام دنیا را به فساد کشیده است، با ظلم و جفایی که انجام می دهد، مورد نفرت تمام مردم دنیا قرار دارد.

امام جمعه بزمان تاکید کرد: داعش به کودک و زن رحم نمیکنند و از انسانیت به دور است.

وی با اشاره به شهادت شهید سید محسن سجادی که از فرزندان خطه بزمان است، گفت: شهدای مدافع حرم افتخار ما هستند و خوشحال هستیم که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جوانان اهل سنت هم پیشتاز بوده و تا پای جان مشارکت کردهاند.

*راه شهدای سنی مدافع حرم پر رهرو است

جهانگیری گفت: قطعا راه شهدای سنی مدافع حرم پر رهرو است و سایر همرزمانشان نیز تا پای جان در مقابله با دشمنان اسلام و قرآن ایستادهاند.

گفتنی است، صبح امروز با حضور مسئولان، خانوادههای شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از آحاد مردم شهیدپرور شهر بزمان پیکر مطهر شهید بسیجی «سید محسن سجادی» در شهر بزمان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید سجادی با داشتن 35 سال سن و دارا بودن سه فرزند با روحیه مثالزدنی در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و در راه مبارزه با استکبار و صهیونیزم بینالملل، داوطلبانه به همراه سایر همرزمانش به خط مقدم مبارزه در سرزمین سوریه شتافت و پس از نبرد قهرمانانه و حماسی به فیض شهادت نائل آمد.
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار