امیر موسوی:

«اخم» و «خشم» پاسخ ارتش به دشمن است/ پای نفوذ‌گر را قطع می‌کنیم

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه به دشمن در هیچ مناسبتی تبسم نمی‌کنیم و حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است، گفت: چشم نامحرم را کور و پای نفوذ‌گر را قطع می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 30November 2015

«اخم» و «خشم» پاسخ ارتش به دشمن است/ پای نفوذ‌گر را قطع می‌کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، صبح امروز در مراسم استقبال از ناو گروه سی و ششم نداجا، با اشاره به 7 آذر روز نیروی دریایی اظهار داشت: این روز یادآور رشادتهای مردانی است که برای سربلندی ایران اسلامی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه امروز چهره جنگ عوض شده است، افزود: جنگ فقط در عرصه نظامی نیست؛ بلکه در همه مؤلفههای قدرت سخت و نیمهسخت و نرم و پیدا و پنهان جریان دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه بیان داشت: در عرصههای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری و زیستی دشمن به دنبال جای پا است، و برای رسیدن به اغراض پلید خود از هیچ توطئهای فروگذار نمیکند.

امیر موسوی با اشاره به رشادتهای شهید همتی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش، بیداری در برابر دشمنان و رصد کردن جای پای آنان و همچنین سربلندی کشور را از پیامهای مهم و بزرگ این شهید بزرگوار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ما نظامیان سربازان جانبرکف امام خامنهای با تبعیت محض از مقام معظم رهبری فکر پیدا کردن جای پا را از مغز دشمن بیرون میکنیم و به دشمن در هیچ مناسبتی تبسم نمیکنیم و حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین ابراز داشت: دهها سال ظلم استکبار را با شدت پاسخ میدهیم و چشم نامحرم را کور و پای نفوذگر را قطع میکنیم.

امیر موسوی بیان داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در سالیان اخیر رسالت سنگین و تاریخی باز گرداندن گنج دریا را به ایران پیشرفت کشور را در پیش گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران است.

وی همچنین افزود: حضور در دریاهای آزاد و ایجاد امنیت دریایی و ناوگان دریایی را از دیگر وظایفی است که نیروی دریایی ارتش بر عهده دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار امیدواری کرد: با علم، تدبیر و ولایتمداری و همچنین برکت خون شهدا نصرت نزدیک است.

امیر موسوی در پایان با اشاره به بازگشت ناگروه سیوششم از مأموریت برقراری امنیت به اقتدار ایران در دورترین نقطه از مرزهای این کشور خبر داد و گفت: این ناوگروه وظایف خود را در طول 76 روز مأموریت انجام داده است و امروز سربلند به وطن بازگشته است.

نظر شما
پربیننده ها