برپایی نمایشگاه کتاب‌های اسلامی در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی ایران چهار نمایشگاه کتاب اسلامی در مساجد و مراکز فرهنگی آفریقای جنوبی همزمان با اربعین حسینی، برپا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 29November 2015

برپایی نمایشگاه کتاب‌های اسلامی در آفریقای جنوبی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی به مناسبت اربعین حسینی، چهار نمایشگاه کتب اسلامی در چهار شهر مختلف آفریقای جنوبی برپا میکند.

در این رویداد فرهنگی که در شهرهای ژوهانسبورگ، دربان، کندبله و سووتو برپا میشود، مجموع 620 مجلد کتاب در 38 عنوان به زبان انگلیسی و زبانهای ترجمه شده محلی زولو وسووتو ارائه خواهد شد.

از جمله موضوعات کتب اسلامی این نمایشگاه میتوان به اندیشه اسلامی، عاشورا و قیام حسینی، عقاید و خداشناسی، تفاسیر قرآن کریم، احادیث و زندگانی معصومین(ع)، وحدت اسلامی، حقوق و اخلاق خانواده، انقلاب اسلامی و پاسخ به سؤالات احکام اسلامی اشاره کرد.

سوگواری امام حسین(ع) به مدت 10 شب در آفریقای جنوبی

رایزنی فرهنگی ایران این نمایشگاه را در مساجد و مراکز خارج از پایتخت به منظور دسترسی سایر مناطق آفریقای جنوبی به کتب اسلامی و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) برپا میکند.

همچنین، برخی مناطق آفریقای جنوبی همانند شهر دربان به مدت 10 شب برنامههای سخنرانی و سوگواری امام حسین(ع) را خواهند داشت؛ از این رو بستههای فرهنگی برای استفاده عموم در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار