زنان از تجربه پیاده‌روی خود در اربعین بنویسند

زنان و پیاده‌روی اربعین

زیارت اربعین یکی از مستحبات مؤکد دینی است که هر ساله به صورت پیاده‌روی برگزار شده و مشتاقان اباعبدالله حسین علیه‌السلام از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ - 29November 2015

زنان و پیاده‌روی اربعین

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس زیارت اربعین یکی از مستحبات مؤکد دینی است که هر ساله به صورت پیادهروی برگزار شده و مشتاقان اباعبدالله حسین علیهالسلام از سراسر جهان در آن شرکت میکنند.

در این میان، زنان نیز به همراه خانوادههای خود و یا به تنهایی در این سفر معنوی شرکت کرده و تجربهها و برداشتهای مختلفی از این سفر پربرکت دارند؛ سختیهای مسیر، تجربههای معنوی ویژه، تعاملاتی که با سایر زنان از کشورهای مختلف داشتند، تجربه تعامل با زنان عراقی و مسایلشون، تجربه بودن در محیطی معنوی و پیراسته از مسایل و آسیب های خاص زنان، تجربه این مسافرت معنوی با همسر و فرزندانشان، همذات پنداری و همراهی با حضرت زینب و دیگر زنان برزگ حادثه کربلا، رسالت خاص زنان در ابعاد دینی و اجتماعی و ...

پایگاه خبری مهرخانه در آستانه اربعین حسینی و با توجه به حضور پرشور زنان در مراسم پیادهروی اربعین در سالهای اخیر، از علاقهمندان دعوت میکند تا این تجربیات خود را در قالب یادداشتی کوتاه نوشته و از طریق آدرس ایمیل mehrkhaneh@gmail.com ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها