با تشییع هفت شهید دیگر؛

آمار شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم به عدد 80 رسید

آمار شهدای مدافع حرم در قم با تشییع امروز پیکر مطهر هفت شهید دیگر مدافع حرم حضرت زینب(س) به عدد 80 شهید رسید.
کد خبر: ۶۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷ - 29November 2015

آمار شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم به عدد 80 رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که در نبرد با عناصر تکفیری در حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، عصر دیروز شنبه در میان خیل گسترده مردم متدین و شهید پرور قم تشییع و به خاک سپرده شد.

بنابر این گزارش پیکرهای مطهر شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سوی حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) و اقامه نماز به امامت آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، به گلزار شهدای بهشت معصومه(س) منتقل و در قطعه شهیدان مدافع حرم به خاک سپرده شد.

این مراسم باشکوه با نوحه خوانی در آستانه اربعین حسینی(ع) همراه بود؛ حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، سرهنگ پاسدار احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فرماندهانی از سپاه استان به همراه جمعی از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ مشرفیان مسئول امور ایثارگران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه مراسم تشییع به خبرنگار دفاع پرس گفت: تاکنون 78 شهید غیر ایرانی مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم تشییع و در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) خاکسپاری شدهاند که با احتساب چند شهید ایرانی مدافع حرم مدفون در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، این آمار به بیش از 80 شهید می رسد.

نظر شما
پربیننده ها