سورنا ستاری در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

طراحی و تولید بومی قطعات، بزرگترین دستاورد صنعت هوایی کشور است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بزرگترین دستاورد صنعت هوایی امروز کشور را طراحی و تولید بومی قطعات به دست توانمند متخصصان داخلی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ - 27November 2015

طراحی و تولید بومی قطعات، بزرگترین دستاورد صنعت هوایی کشور است

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بینالمللی صنایع هوایی کشور، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به پیشرفتهای متخصصان داخلی کشور در عرصه صنعت هوایی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد صنعت هوایی کشور اینست که امروز متخصصان ما در داخل میتوانند با تکیه بر دانش بومی قطعات مورد نیاز را طراحی و تولید کنند در حالیکه در گذشته بیشتر تولیدات از طریق مهندسی معکوس بود و این موضوع قابل اهمیتی است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن ششمین نمایشگاه بینالمللی صنایع هوایی ایران تصریح کرد: بسیاری از شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه برای اولین بار در ایران حضور پیدا کردهاند و امیدواریم سال آینده کار دقیق تری در این رابطه صورت گیرد.

ششمین نمایشگاه بینالمللی صنایع هوایی ایران، عصر چهارشنبه چهارم آذر ماه، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد و تا بعد از ظهر امروز جمعه ششم آذر ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار