0.5 درصد بودجه دستگاه های دولتی به فعالیت های قرآنی اختصاص می یابد

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی قرآنی، 0.5 درصد بودجه دستگاه های دولتی به فعالیت های قرآنی در سطح جامعه اختصاص می یابد.
کد خبر: ۵۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ - 25November 2015

0.5 درصد بودجه دستگاه های دولتی به فعالیت های قرآنی اختصاص می یابد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن محمدی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از قاریان برتر قرآن کریم در زنجان افزود: راهبرد اصلی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور ترویج فرهنگ قرآنی است.


وی یادآورشد: تعداد تشکل های قرآنی کشور در سال 82 به 14 مرکز می رسید در حالی که امروز دو هزار تشکل قرآنی در کشور وجود دارد که هر یک شعبه های متعددی را تاسیس کرده اند.


محمدی اظهار کرد: ما مدعی هستیم که در حوزه قرآنی، باید با حضور مردم پایگاه فعالیت های قرآنی را بنا کرد و مردم به صورت خودجوش در این زمینه حرکت و اقدام کنند.


مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور گفت: به حتم اهداف قرآنی در جامعه با حضور و حرکت مردمی محقق می شود و در غیر این صورت هیچ برنامه ریزی راه به پیش نخواهد برد.


وی خاطرنشان کرد: از سال 90 برای هماهنگ کردن برنامه ها و فعالیت های قرآنی در کشور، شورای عالی قرآنی شکل گرفته و از آن زمان در قانون بودجه تخصیص 0.5 درصدی بودجه تمام دستگاه های دولتی به فعالیت های قرآنی مصوب شده است.


در پایان این مراسم، 60 قاری برتر استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها