شمخانی:

رژیم صهیونیستی با ظهور تکفیری‌ها احساس امنیت بیشتری کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان مبدل‌کردن ظرفیت عظیم کنگره اربعین به جریانی قدرت‌ساز و وحدت‌آفرین میان همه مسلمانان را لبیک به ندای آزادی‌خواهی وحق‌جویی حسین‌‌بن‌ علی(ع) دانست.
کد خبر: ۵۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ - 25November 2015

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر روز گذشته با حضور در محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهر کرمان در جمع یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران استان کرمان سخنرانی کرد.

وی در این دیدار صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و فرهنگ بسیجی را از جمله دستاوردهای برجسته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: بهخلاف دویست سال گذشته در عین تهاجم سخت و همهجانبه دشمن، هیچ بخشی از ایران اسلامی جدا نشد و این مهم جز با فداکاری آحاد مردم و نیروهای مسلح امکانپذیر نبود.

دبیر شورایعالی امنیت ملی افزود: این فرهنگ امروزه باید بهعنوان سرمایهای بیبدیل مورد اهتمام و صیانت قرار گیرد و از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس نیز بهعنوان میراثداران و بنیانگذاران این فرهنگ بیش از پیش بهرهبرداری و این فرهنگ ارزشمند به نسلهای آینده منتقل شود.

شمخانی گفت: جهادگران و رزمندگان کرمان نقش مهمی در پیروزیهای جبهه حق داشتند و امروز نیز این نقش در حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با نفوذ دشمنان همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: دشمنان هرگز دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت تا زمانی که ما بر سر آرمان و ارزشها و عقاید انقلابی خود باقی باشیم و این تجربه که حاصل انقلاب اسلامی است امروزه برای نسلهای مختلف قابل لمس و تبدیل به انگیزهای مضاعف برای صیانت از انقلاب اسلامی شده است.

نماینده مقام معظم رهبری با تأکید بر ضرورت آگاهیبخشی و بصیرتافزایی نسبت به تفکیک جریان اصیل اسلام سیاسی و انقلابی از جریان انحرافی تکفیری و افراطی که با هدف خنثیسازی بیداری اسلامی و اوجگیری اسلامهراسی از سوی دشمنان اسلام ایجاد شده است، اظهار داشت: پرچمداری این جریان از جمله وظایف ایثارگرانی است که در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی با گوشت و خون خود از اسلام ناب دفاع کردهاند.

وی گفت: تنویر افکار عمومی مسلمانان جهان و تودههای مردمی بهویژه جوانان با معرفی اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام موردنظر غرب بهمنظور جلوگیری از گرایش و پیوستن آنان به جریانهای تکفیری و تروریستی ضروری است و این مهم نیز بهواسطه انتقال فرهنگ صحیح دینی امکانپذیر است.

دریابان علی شمخانی با مهم دانستن هوشیاری و عدم غفلت نسبت به دشمن اصلی اسلام یعنی رژیم صهیونیستی بهعنوان عامل اصلی ایجاد مشکلات جهان اسلام تأکید کرد: لازم است با بسیج همه امکانات به مقابله با حیلههای دشمن نظیر فتنه تکفیر برخیزیم و اهداف، برنامهها و ترفندهای استکبار جهانی را در تضعیف و مخدوش کردن چهره اسلام برملا کنیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که با ظهور تکفیریها احساس امنیت بیشتری میکرد، امروز با انتفاضه جوانان شجاع فلسطینی روبهروست و این نشان میدهد که بمبهای اتمی و تجهیزات نظامی مدرن نمیتواند امنیت این رژیم را تضمین کند.

علی شمخانی مبدلکردن ظرفیت عظیم کنگره اربعین به جریانی قدرتساز و وحدتآفرین میان همه مسلمانان را لبیک به ندای آزادیخواهی وحقجویی حسینبن علی(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: ارزشهای قیام اباعبدالله الحسین(ع) بهعنوان حرکتی بینظیر در نفی ظلم و بیعدالتی و دفاع از اصول انسانی و اخلاقی باید چون چشمهای زلال و جوشان تمام آزادیخواهان و حقجویان جهان را سیراب کند.

وی ابراز کرد: در مراسم اربعین امسال باید تصاویر شهدای مبارزه با استکبار بهویژه شهدای فلسطین بهعنوان نماد و تجلی شعار ذلتناپذیری به نمایش درآید.
منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها