تجویز شکنجه در اسارت

نوبت به نوبت و به سرباز عراقی اشاره می‌کرد و می‌گفت آن فرد را بزنید و یکی ۵۰ تا ۶۰ شلاق می‌زدند تا به نفر آخر رسید. چون هوا بسیار گرم و سوزان بود و همه سرها پایین بودند دکتر به آنها اعلام کرد تمام سرها بالا و موقع بالا آمدن سرها یکی چند تازیانه می‌زدند و سپس به آسایشگاه می‌انداختند.
کد خبر: ۵۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ - 25November 2015

تجویز شکنجه در اسارت

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، علی رحیم دستاریان از آزادگان سرافراز کشورمان در بیان خاطرهای از دوران اسارت، گفت: در آسایشگاه دستشویی نبود. یک بیست لیتری در اختیار ما گذاشته بودند و همهی اسرا از این بشکه به عنوان دستشویی استفاده میکردند.

یک روز دکتر غلامی آمد وارد اردوگاه شد و اعلام کردند آنهایی که بیماری اسهال خونی دارند یک طرف و آنهایی که شدیدتر است طرف دیگر بنشینند. در حین معاینه دکتر، چند سرباز عراقی آماده باش کامل و کابل به دست بودند.

نوبت به نوبت و به سرباز عراقی اشاره میکرد و میگفت آن فرد را بزنید و یکی ۵۰ تا ۶۰ شلاق میزدند تا به نفر آخر رسید. چون هوا بسیار گرم و سوزان بود و همه سرها پایین بودند دکتر به آنها اعلام کرد تمام سرها بالا و موقع بالا آمدن سرها یکی چند تازیانه میزدند و بعد به آسایشگاه میانداختند.

منبع: سایت جامع آزادگان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار