نخست وزیر پاکستان:

به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد

نخست وزیر پاکستان به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، تاکید کرد که دولت و ملت پاکستان به حمایت های خود از مردم فلسطین و مبارزات آنها برای بدست آوردن حق حاکمیت و تعیین سرنوشت خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ - 25November 2015

به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، محمد نواز شریف روز چهارشنبه با صدور پیامی اعلام کرد: حق تعیین سرنوشت، حق مسلم مردم فلسطین است که هرگز قابل انکار نیست.


در پیام نخست وزیر پاکستان آمده است: مردم پاکستان یک بار دیگر روز جهانی همبستگی با برادران و خواهران فلسطینی خود را گرامی می دارند و بار دیگر یأس و تاسف خود را نسبت به ناکامی جامعه جهانی در اجرای عدالت برای مردم فلسطین اعلام می کنند.


در پیام نواز شریف آمده است که مردم فلسطین همچنان تحت ظلم و ستم و رفتار غیرانسانی اشغالگران هستند.
پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمت نمی شناسد و همواره از مردم مظلوم فلسطین در برابر تجاوزها و اشغالگری های آشکار صهیونیست ها حمایت کرده است.
 

مردم فلسطین که این روزها در قالب انتقاضه سوم، مشغول مبارزه با جنایتکاران صهیونیست هستند، ده ها سال است که در برابر چشمان نهادهای جهانی مدعی دفاع از حقوق بشر و صلح، رنج های زیادی را به دلیل تجاوزها و اشغالگری های صهیونست ها متحمل شده اند و از خانه و کاشانه خود رانده شده اند.

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها