در یادواره ۶ شهید روستای قلعه ­نو صفی ­آباد عنوان شد؛

ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس خط بطلانی بر محاصره اقتصادی استکبار بود

آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس سید مصطفی میرشجاع گفت: ما همه چیز را نباید به مذاکرات ربط بدهیم.باید یک نگاه به شهدایی که فرزندان خودمان بودند بیندازیم آنهادر اوج محاصره اقتصادی،با ابرقدرت­های استکباری دنیا مقابله کردند و پنجه در پنجه دشمن انداخته و آنها را تا پشت مرزهای کشور عقب راندند چرا که اینها قدرت توکل را می دانستند.
کد خبر: ۵۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ - 25November 2015

ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس خط بطلانی بر محاصره اقتصادی استکبار بود

به گزارش دفاع پرس از مشهد، آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس سید مصطفی میرشجاع در یادواره شهدای روستای قلعه نو صفی آباد شهرستان زاوه با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت جایگاه الهی و غیر قابل انکار است گفت: ما واقعاً مدیون خون شهدا هستیم، در هر مقطعی از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی هر گاه مسئولین و یا مردم احساس خستگی کردند،پیکرهای مطهر شهدا بعد از سالها جاویدالاثر بودن کشف شدند و برای یاری مردم این مرز و بوم با اقتدار به کشور بازگشتند و حیاتی دوباره را برای مردم این آب و خاک رقم زدند. حیاتی که در آن سرزندگی و طراوات وجود داشت.

میرشجاع اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مدت سی و هفت سال حیات خود علی­رغم اینکه در محاصره اقتصادی وتحریم بوده است،اما همواره روی پای خودایستاده است.باید این را متذکر شوم که ما همه چیز را نباید به مذاکرات ربط بدهیم.باید یک نگاه به شهدایی که فرزندان خودمان بودند بیندازیم. آنها در اوج محاصره اقتصادی، با ابرقدرت­های استکباری دنیا مقابله کردند و پنجه در پنجه دشمن انداخته و آنها را تا پشت مرزهای کشور عقب راندند چرا که شهدا قدرت توکل را می دانستند.ماهم باید با اقتدا به سرور و سالار شهیدان،تمامی تحریم ها و تهدیدها را به یک فرصت تبدیل کنیم تا از این مرحله نیز سربلند بیرون بیایم.

آزاده و یادگار هشت دفاع مقدس خاطر نشان کرد : بسیج میدان­ دار در تمامی عرصه ها است و به عنوان پشتیبان ولایت و یک نیروی آسیب شناس و مقتدر،در عمران، آبادی و شکوفایی ایران اسلامی امروز در جایگاه رفیعی قرار دارد.

وی در پایان تاکید کرد:به برکت خون و نام شهدایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس کربلای دیگر آفریدند، امروز شاهد آن هستیم که علی­رغم تهدیدات و تهاجمات دشمن به مقدسات اسلام، ولی اربعین حسینی و سرزمین  کربلا شاهد حضور میلیون­ها عاشقی است که به شوق زیارت سید و سالار شهیدان و امام عشق قدم در این راه می­ گذارند که خود یک منوربزرگ فرهنگی مسلمانان است. به برکت و مجاهدت شهیدانی چون سردار حسین همدانی که در سوریه جانانه ایستادگی کردند و به درجه رفع شهادت رسیدند است که امروز شاهد این حرکت­های عظیم هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار