سردار غیاثی ­راد در یادواره شهدای چناران عنوان کرد؛

حرکت­ های آزادیخواهانه و مبارزه حق علیه باطل تا قیام حضرت مهدی(عج) تداوم خواهد داشت

معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) حلقه ­ای از مبارزات حق علیه باطل است؛ مبارزاتی که آغازش با خلقت حضرت آدم و پایانش با قیام عدالت گستر جهانی، حضرت مهدی (عج) است و نظام ولایت فقیه باید زمینه ساز این حکومت جهانی باشد.
کد خبر: ۵۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ - 25November 2015

حرکت­ های آزادیخواهانه و مبارزه حق علیه باطل تا قیام حضرت مهدی(عج) تداوم خواهد داشت

به گزارش دفاع پرس از مشهد، یادواره ۱۲۰ شهید حوزه محمد رسول الله (ص) چناران و شش شهید گمنام این شهرستان برگزار شد. سردار داود غیاثی راد، معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: آمریکا می کوشد تا از هر راهی به انقلاب اسلامی که نقطه عطف تاریخ است نفوذ کند، و در این راه از ترفندهای مختلفی استفاده می کند اما هر بار در رزم بی امان با رزمندگان اسلام شکست می خورد.

غیاثی راد افزود: رزم ۷۲ شهید کربلا، مبارزات علمای شیعه در مقابل مستکبرین،نهضت مشروعه مشروطه ، قیام سربداران ، قیام 15خرداد سال ۴۲،۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی نه یک آغاز است برای مبارزه حق با باطل و نه پایان آن، بلکه هر کدام حلقه ­ای از مبارزه حق علیه باطل هستند.

معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) نیز حلقه ­ای از  مبارزات حق علیه باطل است؛ مبارزاتی که آغازش با خلقت حضرت آدم و پایانش با قیام عدالت گستر جهانی، حضرت مهدی (عج) است و نظام ولایت فقیه باید زمینه ساز این حکومت جهانی باشد.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا و اسرائیل برای ما مثل گرگ هستند ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن تذکر داده اند و ما باید مراقب نفوذ این گرگ ها باشیم، چه در مذاکرات و چه در پسا برجام، امروز این گرگ ها لباس میش بر تن کرده­ اند.

غیاثی راد تصریح کرد: استراتژی آمریکا علیه ایران دیگر استراتژی طبس نیست که آمریکا بتواند کماندوهای خود را به ایران بیاورد. در پروژه طبس آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و رئیس جمهور وقت آمریکا نیز فرماندهی عملیات را برعهده گرفته بود و ۹۰ نفر کماندو برای آزاد کردن گروگان ها و براندازی نظام به ایران آمدند که با لطف الهی زمین گیر شدند. مبادا نقش این گرگ­ها را در واقعه طبس از یاد ببریم. عملیاتی که کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا درمورد آن گفته بود: این عملیات محال است شکست بخورد مگر این که مسیح معجزه کند.

معاون روابط عمومی اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن و رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال فروکردن نیش زهرآگین خود بر پیکره نظام­اند و سیاست های اسرائیل در دست هیئت مدیره آمریکا است و آن را اجرا می کنند.

غیاثی رادبا بیان اینکه عدالت جهانی و کرامت انسانی از مهمترین ویژگی­هایی است که مردم دنیا از رهبران خود انتظار دارند و این دو ویژگی به طور شاخص در شخصیت مقام معظم رهبری وجود دارد و حکومت ولایت فقیه با دارا بودن عدالت جهانی و کرامت انسانی توانایی اداره جهان را دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار