آیت الله علوی گرگانی در دیدار فرهنگیان بسیجی قم:

بسیج برکات زیادی برای جامعه دارد/فرهنگیان نسل جوان را با ولایت فقیه آشنا سازند

یکی از مراجع تقلید گفت: بسیج مردمی همه اقشار و اصناف را شامل می‌شود و دارای آثار و برکات زیادی برای جامعه است.
کد خبر: ۵۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ - 25November 2015

بسیج برکات زیادی برای جامعه دارد/فرهنگیان نسل جوان را با ولایت فقیه آشنا سازند

به گزارش دفاع پرس  از قم، آیتالله سیدمحمدعلی علویگرگانی در دیدار با فرهنگیان بسیجی  استان قم اظهار داشت: امام خمینی (ره) بسیج  را تشکیل دادند که همه اقشار و اصناف را شامل میشود و دارای آثار و برکات زیادی برای جامعه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه معاویه با شیوههای مختلف اهداف خویش را دنبال میکرد، افزود: معاویه افرادی که در جامعه مؤثر بودند را با اموال دنیا جذب خویش کرد و همچنین با شگردهای خود بچههای خردسال را به سوی حکومت خود کشاند ضمن آنکه بذر بغض و کینه آنها را به حضرت علی(ع) در دلهایشان می کاشت.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ در کشورمان برنامه ریزی کرده است، بیان کرد: تأثیرگذاری بر دانشمندان و افراد نخبه جامعه از جمله برنامههای دشمن برای نفوذ به کشورمان است که به وسیله آنها سعی میکند به اهداف خویش برسد، تقوا مهمترین عاملی است که سبب میشود در برابر اهداف دشمنان ایستادگی کرده و نقشه آنها عملی نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه باید تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و مرجعیت در جامعه فعالیت کنیم، عنوان کرد: رسول خدا فرمود امام حسن (ع) و امام حسین (ع) امامان جامعه اسلامی هستند و هرچه دستور دادند باید اجرایی شود، ما هم باید از منویات ولایت فقیه تبعیت کنیم و با استفاده از رهنمودهای ایشان گام برداریم.

وی با اشاره به خیانتهای رژیم شاه علیه ملت ایران گفت: پیش از انقلاب استکبار به دفاع از رژیم شاه میپرداخت اما امام خمینی (ره) با وحدت و کمک ملت به مقابله با شاه پرداخت و حکومت فاسد پهلوی از بین برد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم تشریح آثار و برکات ولایت فقیه برای جامعه افزود: واژه و مفهوم ولایت فقیه برای جامعه تبیین شود و  در این زمینه فرهنگیان وظیفه دارند این اقدام را انجام دهند و نسل جوان را با ولایت فقیه آشنا کنند.

در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و مدیران کانون های بسیج نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار