سرلشکرفیروزآبادی:

دانشگاه آزاد خدماتی شایسته در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدا لوح تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کسب موفقیت در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ - 24November 2015

دانشگاه آزاد خدماتی شایسته در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در این لوح که توسط سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در همایش "بسیج امتداد عاشورا" به میرزاده اهدا شد، از خدمات وی در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ساخت، طراحی و احداث یادمانهای شهدای گمنام و برگزاری شایسته مناسبتهای دفاع مقدس تقدیر شده است.

دربخشی از متن این لوح آمده است: حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و ثبت حماسه دلاورمردان سرزمین پهناور ایران اسلامی، افتخار و توفیق بزرگی است که به لطف خداوند متعال نصیب دلسوختگان و رهروان واقعی فرهنگ والای دفاع مقدس شده است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه همچنین از خدمات برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در طراحی و احداث یادمانهای شهدای گمنام و برگزاری شایسته مناسبتهای دفاع مقدس در آن دانشگاه تقدیر کرده است.

وی می افزاید: موفقیت جنابعالی و همکاران گرامی در حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در میان نسل جوان به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان آن دانشگاه را از خداوند متعال خواهانم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرده است نامبرده در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یادگار حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر است و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب موفق و مؤید باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، میرزاده پس از دریافت این لوح آن را بسیار با ارزش دانسته و گفت: من این لوح را متعلق به تمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از جمله معاونت عمرانی و کارکنان آن معاونت در 400 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی می دانم؛ چرا که آنان در طراحی و احداث یادمانهای شهدای گمنام در دانشگاه نهایت تلاش خود را به کار برده اند.

نظر شما
پربیننده ها