مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران:

سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری حلقه زنجیره مکمل فعالیت های علمی است

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران گفت:سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری به عنوان حلقه زنجیره مکمل فعالیت های علمی است.
کد خبر: ۵۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 25November 2015

سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری حلقه زنجیره مکمل فعالیت های علمی است

به گزارش دفاع پرس از ساری، محمد هادی موذن مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران در جشنواره جهاد گران علم و فن آوری و چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در سالن همایش ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری به عنوان حلقه زنجیره مکمل فعالیت های علمی است.

وی افزود: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج مازندران کمک به کسانی است که ایده های خوبی دارند و می خواهند آن را به پدیده تبدیل کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران، گفت: با توجه به تحریمی که در کشور حاکم بود ابتکارات خوبی در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی مخترعان و مبتکران استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 100 محصول از تولیدات مخترعان و مبتکران علمی بسیج مازندران در 60 غرفه نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت، افزود: نمایشگاه مزبوربا هدف نشان دادن توانمندی های مخترعان و مبتکران استان است.

موذن افزود: دراین نمایشگاه توانمندی ها و محصولات رشته های برق و الکترونیک، تجهیزات مهندسی، مکانیک، مهندسی کشاورزی، صنایع، عمران، غذا و دارو، نانو تکنولوژی به نمایش گذاشته شد.

وی به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وظیفه همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم، گفت: از دستگاههای اجرایی تقاضا داریم تا  در صنعتی شدن این اختراعات و ابداعات اهتمام جدی داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار