فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی:

برای مقابله با تهدیدات، آمادگی لازم را داریم/قطب جدیدی در جهان اسلام با مرکزیت ایران در حال شکل گیری است

امیر احمدرضا پوردستان با بیان این که نیروی زمینی همواره تهدیدات را در منطقه رصد می‌کند گفت: ارتش کشور آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات دارد.
کد خبر: ۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ - 24November 2015

برای مقابله با تهدیدات، آمادگی لازم را داریم/قطب جدیدی در جهان اسلام با مرکزیت ایران در حال شکل گیری است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی این نیرو اظهار داشت: یکی از درسهایی که ما امروز از قرآن کریم می گیریم، درس ولایت مداری و امام شناسی است که امروز به برکت قرآن کریم تا عمق جان ملت ایران نفوذ کرده است.

وی در ادامه با بیان این که امروز با چهره تازهای از تهدیدها روبرو هستیم، گفت: طبق آمار، 2 هزار موسسه آینده پژوهی آمریکا در حال فعالیت هستند که برخی از آنها به مقامات آمریکایی این نکته را گوشزد کردند که قطب جدیدی در جهان اسلام با مرکزیت ایران در حال شکل گیری است و باید به نوعی جلوی آن را سد کرد.

وی در این رابطه افزود: آمریکا با بهانه قرار دادن حادثه 11 سپتامبر به منطقه غرب آسیا وارد شد و هدف اصلی آن ورود به ایران بود اما چون مولفه های قدرت در ایران به تواتر زیاد بود سبب شد که آنان نتوانند به داخل ایران راه یابند و فرار روزافزون سربازانشان و خودکشی آنان را در پی داشت تا از مقابله مستقیم و جنگ سخت عقب بکشند و وارد جنگ اقتصادی شوند.

پوردستان خاطرنشان کرد: آمریکاییها در جنگ نیمه سخت که همان جنگ اقتصادی است با مقاومت مردم ایران مواجه شده و هر چه عرصه را تنگ تر کردند کار به جایی نبردند لذا امروز تمرکز خود را بر روی جنگ نرم قرار دادند.

فرمانده نیروی زمین ارتش افزود: سران آمریکایی که امروز آلت دست رژیم صهیونیستی هستند برای این که بتوانند از طریق جنگ نرم پروژه آینده سازی را مدیریت کنند از طریق شبکههای اجتماعی (وایبر، واتس آپ، تلگرام و ...) به دنبال تاثیر گذاشتن بر نسل جوان کشور هستند.

وی ادامه داد: امروز 116 ماهواره با 18 هزار شبکه تلویزیونی فضای کشور ما را تحت پوشش قرار داده و بدین صورت هزینههای میلیارد دلاری میکنند تا فکر و ذهن جوانان ما را تغییر دهند. به نظر من یکی از مهم ترین راههای مقابله با این هجمههای فرهنگی تمسک به قرآن کریم است.

امیر پوردستان در پایان داعش و گروههای تکفیری را دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: برای پاسخگویی به تهدیدات در هر کجای کشور آمادگی لازم را داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار