فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ما هرگز در مقابل فشار و تهدید های دشمن تسلیم نمی شویم

فرمانده سپاه کربلای مازندران در جشنواره جهاد گران علم و فن آوری و چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در سالن همایش ارشاد اسلامی مازندران، گفت: ما هرگز در مقابل فشار و تهدید های دشمن تسلیم نمی شویم.
کد خبر: ۵۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ - 24November 2015

ما هرگز در مقابل فشار و تهدید های دشمن تسلیم نمی شویم

به گزارش دفاع پرس از ساری، سردارمحمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در جشنواره جهاد گران علم و فن آوری و چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در سالن همایش ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: ما هرگز در مقابل فشار و تهدید های دشمن تسلیم نمی شویم.

وی افزود: ما در کشورمان از نخستین حرکت مردم ایران در جهت استقلال آزادی با دو نگاه لیبرالی و نگاه  دینی (اسلام ناب محمدی ) روبرو بودیم  حرکتی که در مقابل مشروطه سلطنتی ایستاد که سر از انگلستان در آورد، حرکت لیبرالی بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در اول انقلاب ما در دوره بازرگان، بنی صدر و بعضی از تفکرات که در بعضی از دولت ها تاکنون داشتیم، با نگاه انقلابی اسلام ناب محمدی که خواستار وحدت اسلام و نجات دهنده بشریت است متفاوت است.

وی ادامه داد: در موضوع علم نگاه ما ساخت اقتدار و قدرت درونی است اما نگاه لیبرال به فرموده امام راحل اگر در مسکو برف می آمد عده ای از طرفداران این نگاه در تهران در هوای گرم به تبعیت از آنان و به دلیل وابستگی لباس گرم می پوشیدند.

سرداربابایی با بیان اینکه  تفکر لیبرالی تفکری خودکم بین، ترسو، مصرف کننده است، افزود: به فرموده رهبر انقلاب آنتن عده ای به سمت غرب است.

وی افزود: البته نگاه لیبرالی در غرب و دیگر کشورها متفاوت است هدف لیبرال در غرب تسط بر جهان و لیبرال در کشورهای غیر پیشرفته سلطه پذیری است به همین دلیل این اختلاف ها مشرب های سیاسی مختلفی را در جهان تشکیل داده است.

وی افزود: نگاه انقلابی خواستاراستحکام درونی  نظام  و ساخت درونی قدرت است، البته امام (ره) نیز در بسیاری از سخنانشان به ایستادگی و متکی نبودن به کشورهای بیگانه تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه نگاه برون گرا برون نگر از نظرعلم و قدرت یعنی تسلیم پذیری و وابستگی است، افزود: به تعبیر بسیجیان دانش وابسته ما را از پیکان به پراید می رساند و دانش مستقل انقلابی ما از توپخانه ضعیف به موشک بال استیک ارتقاء می دهد.

سرداربابایی افزود: راه چاره این کار این است که باور کنیم دشمن، دشمن است آمریکایی که 60 سال قاتل و جنایتکار بود چگونه امروز تغییر رویه داده و دلش برای ملت ما سوخته و می خواهد برای ما فناوری بیاورد  و یکی از اهداف او این است تا ما در کشور خودمان احساس حقارت کنیم هر چند عده ای در کشور برای ارتباط با او لهله می زنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، گفت: بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست بنابراین باید این حرکت بسیجی و فرهنگ بسیجی را باور کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به کلمه نفوذ تاکید فراوانی دارند، افزود: گاهی در انتخابات بسیاری از مسائل با هم قاطی می شود و این نشان از آن دارد که آمریکا می خواهد در مسائل تصمیم گیری ایران نفوذ کند ،اگر نتواست در مرکز تصمیم گیری نفوذ کند.

سرداربابایی تاکید کرد: صد در صد ما می توانیم با همین جوانان و مخترعان و مبتکران و بدون وابستگی به بیگانه  با رتبه های بالا تمام نیازهای علمی خودمان را در کشور تامین کنیم.

وی افزود: ما در صنعت نظامی با تحریمی که در کشورحاکم است و همچنین بدون وابستگی، در منطقه غرب آسیا حرف اول را می زنیم.

سرداربابایی با بیان اینکه باید از محصولات این افراد استفاده کنیم تا به کالاهای تجارت تبدیل شود: اظهار داشت: امروز تکلیف داریم جنس خارجی نخریم مگر اینکه مشابه آنرا در کشور نداشته باشیم.

وی در پایان افزود: با فعالیت های بسیح و جهاد علمی در راستای اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان تاکنون هشت هزار شغل در استان ایجاد شد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار