حمید میرزاده در همایش"بسیج در امتداد عاشورا":

تفکر بسیجی حقانیت شهدای کربلا را به نمایش گذاشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هر کس در هر پست و مقامی که باشد باید تفکر بسیجی داشته و بسیجی وار خدمت کند، گفت: تربیت بسیجی امام خمینی (ره) اقدامات توطئه‌‌آمیز کشورهای شرقی و غربی را در دفاع مقدس خنثی نمود.
کد خبر: ۵۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ - 24November 2015

تفکر بسیجی حقانیت شهدای کربلا را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش "بسیج در امتداد عاشور" به مناسبت هفته بسیج صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شعبه مرکزی با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین و مدیران سازمان مرکزی و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این همایش حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از حماسه سازان بسیجی در سالهای دفاع مقدس و درود بر روان پاک شهیدان اظهار داشت: نام بسیج را با نام امام خمینی(ره) می شناسیم. تربیت بسیجی امام(ره) اقدامات توطئه آمیز کشورهای شرقی و غربی را در دفاع مقدس خنثی نمود؛ تعریف بسیجی از منظرامام (ره) این است که بسیج عبد خدا و انسانی از تبار ابراهیم است، راه حق را میجوید و سالک همیشگی کوی دوست است. امام (ره) همواره خود را یک بسیجی میدانست، ایشان در دعاهایشان میگفتند: "خدایا مرا با بسیجیان محشورکن" و در تاریخ هم دیدیم که در واقع چشم امیدش به بسیجیان بود.

میرزاده در خصوص اسوه و الگوی بسیجی و تفکر بسیج تصریح کرد: تفکر بسیجی حقانیت شهدای کربلا را به نمایش گذاشت. بسیج پیوند و تبعیت از ولایت فقیه، ایمان، اخلاص، حریت در عبودیت و عدالت خواهی در همه جوانب است. ذات بسیجی ظلم ستیزی است و همین خصوصیات ذاتی اوست که توان تحمل ظلم و استکبار را ندارد و همواره با ظالم در ستیز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از همه دانشجویان به قرار گرفتن در صفوف بسیج اظهار داشت: افتخار ما بسیجی بودنمان است. ما به صادرات تفکر بسیجی در همه عرصهها پرداختهایم چرا که دیده میشود کشورهای منطقه از این الگو مشق کرده و با دشمن و ظالم به جنگ میپردازند.

میرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا استوانههای پایداری و ستون سر افرازی کشور ما هستند و امیدواریم مقامشان الگوی مسیر حرکت یکایک همه ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انسان با دوبال به مقام رفعت می رسد، افزود: یکی از این دوبال ایمان و دیگری علم است که امیدواریم بسیجیان این کشور با ایمان به خدا و قرار گرفتن در عرصههای علمی بتوانند به این مقام شامخ دست یابند.

میرزاده در پایان خاطر نشان کرد: من خود شاهد این بودم که در زمان طاغوت سربازان ما اجازه باز کردن یک بی سیم را نیز نداشتند و باید آن را به افسران آمریکایی میسپردند. ولی به حول و قوه الهی و با مجاهدتها وروحیه بسیجی انقلابیهای ما دانشگاه آزاد اسلامی احداث شد و با ترویج علم از ورود مستشاران خارجی جلوگیری به عمل آمد و همانطور که میبینیم در حال حاضر در تولید ملزومات کشور و حتی صادرات تسلیحات نظامی پیشرفت کردهایم که این گوشهای از مجاهدتهای بسیجیان این کشور بوده و است.

نظر شما
پربیننده ها