برافراشتن پرچم اسلام محمدی از کوچه‌های انقلاب تا خیابان‌های سوریه

در سال 57 جوانانی از کوچه‌های شهر با بانک الله اکبر برخاستند تا انقلاب اسلامی را در کشور حاکم کنند و در دوران جنگ تحمیلی نیز دفاع را به دفاع مقدس تبدیل کردند تا پرچم اسلام ناب محمدی را برافرازند. امروز دلاورمردان کشورمان برای دفاع از اسلام و برچیدن ظلم و استکبار جهانی پا را فراتر از مرزهای کشور نهادند.
کد خبر: ۵۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 23November 2015

برافراشتن پرچم اسلام محمدی از کوچه‌های انقلاب تا خیابان‌های سوریه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دفاع مقدس توانست در تمام زمینههای نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی معادلات جهانی دشمنان استکبارستیز را بر هم زند. این پیروزی با بسیج شدن ملت ایران میسر شد.

بسیج به مانند یک فرهنگ همچون روحی در افکار و رفتار مردم جریان یافت. برخلاف برخی کوته فکران، بسیج فرهنگی است که هیچگاه محدود به جبهه جنگ سخت نبوده و نیست بلکه امروزه نیز گستره وسیعی از فرهنگ جامعه را در برمی گیرد. بسیج همانگونه که توانست در ایام انقلاب و دفاع مقدس مانع نفوذ دشمنان شود امروز هم میتواند در عرصه جنگ نرم هم مانع نفوذ استکبار شود. همچنین بسیج یکی از اصلیترین ارکان حفظ جامعه است که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در وجود اقشار چند گانه بسیج به وضوح شاهد آن بودهایم.

اگر امروز در سایه امنیت ملی از پیشرفتهای علمی، ساخت پالایشگاه، خودکفایی در بخش کشاورزی و ... موفقیتهای کسب کردهایم از دستاوردیست که به عنوان میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) از گذشته تا امروزه به دست ما رسیده و منشاء تحولات بزرگ نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا شده است.

تصویر زیر نشاندهنده گذشته و امروز جوانان بسیجی ماست که برای برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی، پا فراتر از مرزهای کشور گذاشته و جان خود را فدا می کنند تا پرچم مبارزه و جهاد را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها