سازمان زنان در دفاع مقدس؛ درگذشت مادر شهیدان اسماعیلیان را تسلیت گفت

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس این مصیبت دردناک را به خانواده‌ی محترم اسماعیلیان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
کد خبر: ۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ - 22November 2015

سازمان زنان در دفاع مقدس؛ درگذشت مادر شهیدان اسماعیلیان را تسلیت گفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مرحومه خانم "زبیده علی اکبری بارکوسرایی" مادرشهیدان والا مقام محمد، مهدی و ابراهیم اسماعیلیان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»

رحلت مرحومه حاجیه خانم زبیده علی اکبری بارکوسرایی همسر امام جمعه فقید بندر کیاشهر حجت الاسلام رمضانعلی اسماعیلیان، مادر سه شهید و دو جانباز دوران دفاع مقدس موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس این مصیبت دردناک را به خانوادهی محترم اسماعیلیان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت مینماید.

در این پیام آمده است: با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر عدم فراموشی ارزشهای والای دفاع مقدس و با در نظر گرفتن کهولت سن مادران شهدا و خانوادههای ایثارگران، این گنجینههای اسرار و سهامداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت آنان در جهت ترویج مولفههای دفاع مقدس حائز اهمیت است. و ما امروز مادری را که سه شهید و دو جانباز دفاع مقدس را در دامان خود پرورش داده از دست دادهایم.

ضروری است که نویسندگان، هنرمندان و صاحب نظران از این راویان تاریخ شفاهی دفاع مقدس در جهت مستندسازی خاطرات این بزرگواران استفاده لازم را به عمل آورند.

نظر شما
پربیننده ها