دبیر جشنواره شعر حوزه خبر داد

رشد صد درصدی آثار ارسالی به جشنواره شعر حوزه

آثار ارسالی به سومین جشنواره شعر حوزه (اشراق) بیانگر رشد صد درصدی بوده و آثار ارسالی از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردارند.
کد خبر: ۵۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ - 25November 2015

رشد صد درصدی آثار ارسالی به جشنواره شعر حوزه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسینی دبیر سومین جشنواره شعر حوزه (اشراق) در حاشیه سلسه نشست های این جشنواره با اعلام خبر فوق افزود: امسال جشنواره در سه بخش کلاسیک، کودک و نوجوان و آزاد در روزهای 29 و 30 آذر ماه در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

وی با اشاره به پیشینه برگزاری جشنواره شعر حوزه اظهار داشت: این جشنواره در سال 1368 با اشراف، حمایت ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری در مشهد تشکیل شد و در سالیان مختلف با اسامی مختلف در جریان بود و امسال سومین جشنواره شعر حوزه در تهران برگزار می شود.

حسینی بیان داشت: یکی از اتفاق های  فاخر این دوره از جشنواره تشکیل انجمن های ادبی طلاب در شهرهایی است که دارای حوزه علمیه می باشد.

دبیر جشنواره شعر حوزه تصریح کرد: برگزاری پنج پیش نشست در این جشنواره نشان از کیفیت بالای جشنواره امسال دارد که می تواند به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک کند.

گفتنی است؛ در این نشست که با عنوان 1460 در حوزه علمیه امام رضا (ع) تهران برگزار شد تعدادی از حاضران به قرائت شعر عاشورایی پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار