دریادار سیاری:

‌ناوشکن سهند تا پایان ‌سال ‌عملیاتی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوشکن‌های مختلفی توسط نیروی دریایی ارتش در درست ساخت است، گفت: ناوشکن سهند تا پایان امسال یا در نیمه نخست سال آینده عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ - 19November 2015

‌ناوشکن سهند تا پایان ‌سال ‌عملیاتی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت ناوشکنهای نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: امروز ناوشکنهای مختلفی توسط نیروی دریایی ارتش در درست ساخت است که پیشرفت آنها بین 10 تا 90 درصد بوده و بالاترین پیشرفت مربوط به ناوشکن سهند است که امیدوارم تا پایان امسال یا در نیمه نخست سال آینده عملیاتی شود.

وی در ارتباط با حضور نیروی دریایی ارتش در بابالمندب نیز بیان کرد: ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ مرزهای آبی کشور و همچنین حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاهاست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که دزدهای دریایی برای اقتصاد ما ناامنی ایجاد کنند موظف به مقابله با آنها هستیم تا برای کشتیهای تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی به وجود نیاید و با اقتدار از منافع خود دفاع میکنیم و در شش سال گذشته 2 هزار و 500 کشتی را سالم از محل بابالمندب عبور دادهایم.
 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار