سردار نقدی:

هرکس نفوذ را باور نکند عامل نفوذی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نفوذ این است که باور کنیم آمریکایی‌ها دوست ما هستند و ما باید مثل آنها شویم؛ البته هرکس این موضوع را باور کند، عامل نفوذی است؛ حتی اگر حقوقی از بابت آن دریافت نکند.
کد خبر: ۵۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ - 19November 2015

هرکس نفوذ را باور نکند عامل نفوذی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین نشست تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با تقدیر از فعالیت پزشکان در طول دوران دفاع مقدس و سالهای پس از آن و نیز در دوران شگلگیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی یک سال اخیر پزشکان در منطقه غرب آسیا در کنار رزمندگان جبهه مقاومت و مردمی که زیر بمبارانها قرار دارند، حضور یافتهاند؛ به نحوی که طی این مدت 250 نفر از اعضای جامعه پزشکی خدمات قابل تقدیری را در کشورهای غرب آسیا به رزمندگان جبهه مقاومت و مردم ارائه کردهاند.

وی افزود: خیانت رسانههای جهان و دستگاههای تبلیغاتی آنها به حدی است که کوچکترین مسئله را در سایر کشورها بهعنوان بزرگترین موضوع حقوق بشر ذکر میکنند؛ اما از کشتن کودکان بیگناه و 250 نفر از پزشکان و بیماران در بیمارستانی واقع در افغانستان به راحتی عبور میکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: بسیج جامعه پزشکی در عرصه خدمت و سلامت سرآمد است.

 سردار نقدی در ادامه به مضوضع نفوذ پرداخت و گفت: امروز دشمن به استراتژی نفوذ روی آورده است؛ البته استراتژی نفوذ آنها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زمانی «نفوذ» تاکتیک بود؛ اما امروز صحبت از نفوذ به استراتژی تبدیل شده است، تصریح کرد: در دورههای مختلف آمریکاییها استراتژیهای مختلفی داشتهاند، که اثرهای مختلفی را هم در پی داشته است؛ که از آن جمله میتوان به کودتا، ترور، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنههای سالهای 78 و 88 و جنگ فرهنگی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص استراتژی و تاکتیک آمریکا در حوادث سال 88 و 78 گفت: آمریکاییها به کمک متحدان خود با پررنگتر کردن مسائل سیاسی در جنگ نرم از ابزارهای جدید و نوینی همانند فیسبوک، توئیتر و شبکههای متعدد رادیویی و تلویزیونی استفاده کردند و حتی خیلی سریع صحبت از سقوط نظام به میان آوردند؛ اما تمام این روشها همچون گذشته با شکست مواجه شد و به همین خاطر با راهنماییهای فتنهگران داخلی، استراتژی آنها به سمت تحریم اقتصادی تغییر یافت.

سردار نقدی ادامه داد: در همین رابطه وزیر خزانهداری، وزیر امور خارجه و حتی رئیس جمهور آمریکا برای اینکه به اصطلاح خودشان تحریم فلجکننده را بهکار بگیرند و بدین وسیله کار نظام جمهوری اسلامی ایران را به پایان برسانند به کشورهای متعددی سفر کردند و با تهدید و تطمیع، برخی کشورها را با خود همراه ساختند؛ اما بازهم این تاکتیک آنها شکست خورد.

وی اضافه کرد: نفوذ الان به این شکل صورت میگیرد؛ دشمن شکست خورده و تمام مهماتهای خود را تمام شده میبیند؛ لذا با خنجر پنهان در آستین مترصد آن است تا در لحظه مناسب این خنجر را از پشت فرو کند؛ پس اینکه الان صحبت از دوستی میشود به همین دلیل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تروریستهای شمال غرب و جنوب شرق کشور ما پرورشیافته آمریکا هستند، عنوان کرد: آمریکا در شرایط فعلی صحبت از دوستی میکند؛ اما چرا دهها ناو آمریکایی در خلیج فارس حضور دارند؟ تاسیس دفتر منافقین در خیابان منتهی به کاخ سفید به چه علت است؟ حتی پهپادهای آنها که هر از گاهی توسط رزمندگان کشور ما سرنگون و یا به غنیمت گرفته میشوند.

سردار نقدی ادامه داد: نفوذ این است که باور کنیم آمریکاییها دوست ما هستند و ما باید مثل آنها شویم؛ البته هرکس این موضوع را باور کند عامل نفوذی است؛ حتی اگر حقوقی از بابت آن دریافت نکند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: زمانی که ما با آمریکا بهترین ارتباط را داشتیم، پزشک از هندوستان به کشور ما میآمد؛ اما زمانی که با آمریکا دشمن شدیم از 52  کشور گردشگرهای درمانی وارد ایران میشوند.

وی افزود: در خصوص اقتصاد هم این موضوع صادق است؛ بهعنوان مثال ما در کشور 810 میلیارد تومان نقدینگی داریم؛ این نقدینگی به حدی است که طی شش روز 110 هزار خودرو به فروش میرود و حتی در دولت قبل نیز طی 40 روز 10 میلیون قطعه سکه طلا فروخته شد؛ پس اگر این نقدینگی را به سمت تولید سوق ندهیم این سرمایهها به سمت رانتخواری، خرید سکه و زمین هدایت میشوند و سرمایهگذار خارجی هم ورود فعالی نخواهد داشت.

سردار نقدی گفت: نهایت سرمایهگذاری خارجی به سه میلیارد دلار، آن هم زمانی که به دنبال برقراری ارتباط با غرب بودیم، نرسید؛ اما در اوج مبارزه با غرب چهار میلیارد و 800 میلیون دلار در کشور سرمایهگذاری خارجی انجام شد؛ پس این نشان میدهد اگر تولید در کشور ما همانند چین سودآور باشد، سرمایهگذارهای خارجی هم بدون توجه به مرگ و درود فرستادن حضور مییابند.

وی در خصوص اینکه افرادی عنوان میکنند که باید فنآوری را از خارج وارد کنیم، بیان داشت: واردات فنآوری هم اگر صورت گیرد فنآوری دست اول نخواهد بود؛ نمونه آن صنعت خودروسازی کشورمان است که از پیکان به پراید رسیدیم؛ اما در صنعت دفاعی با اتکا به دانش بومی توانستیم تمام تسلیحات مورد نیاز را تولید کنیم؛ در حالی که 5 درصد سرمایهگذاری خودروسازی در این بخش صورت نگرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه با ریاضیات و اقتصاد میتوان اثبات کرد که رابطه با آمریکا نتیجهای برای ما نخواهد داشت، اظهار کرد: در موضوع پزشکی باید مسئله بهداشت و پیشگیری بر درمان غلبه کند و این همان انتظاری است که از جامعه پزشکی میرود؛ یعنی باید روند به گونهای پیش رود که شاهد کاهش بستری و مصرف دارو در کشور باشیم.

سردار نقدی در پایان گفت: واقعا در کشور برای بیشتر بخشها این قابلیت وجود دارد که بتوانیم از توانمندیهای داخلی استفاده کنیم؛ حتی در استفاده از ملزومات پزشکی ساخت داخل این قابلیت وجود دارد؛ البته ممکن است نقصهایی هم وجود داشته باشد؛ ولی با انتقاد، رفع معایب و ارائه پیشنهادات عملی میتوانیم محصولات بسیار کیفی تولید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار