سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

ارتش آمریکا توان جنگیدن در منطقه را ندارد/ رسانه‌های داخلی دنباله‌رو غربی‌ها نباشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، داعش را ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: چون ارتش آمریکا قابلیت جنگیدن در منطقه را نداشت تصمیم گرفتند پیاده‌نظامی را در منطقه شکل دهند، تا به‌صورت جنگ‌های نامنظم، کار این ارتش را انجام دهد.
کد خبر: ۵۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ - 19November 2015

ارتش آمریکا توان جنگیدن در منطقه را ندارد/ رسانه‌های داخلی دنباله‌رو غربی‌ها نباشند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه دومین نشست تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، درباره رفتار دو گانه رسانههای غربی درخصوص حوادث اخیر لبنان و فرانسه، با بیان اینکه این رفتار دو گانه همیشه وجود داشته است، به خبرنگاران گفت: مهر ماه امسال ارتش آمریکا به بیمارستانی در افغانستان حمله میکند و طی آن 250 نفر اعم از کوچک و بزرگ و پزشک و بیمار را میکشد؛ اما هیچ اتفاقی در رسانهها نمیافتد.

وی ادامه داد: این مشکلی که امروز داریم رسالت سنگین رسانههای ما را دو چندان میکند؛ چون رسانههایی که بیشتر در اختیار مستکبران هستند، کوچکترین مسئلهای که در کشوری روی میدهد را بسیار بزرگ جلوه میدهند؛ اما از حادثهای همانند کشته شدن 250 نفر از بیماران و پزشکان در افغانستان به راحتی عبور میکنند؛ به همین خاطر رسانههای ما موظف هستند که حقایق را بازگو کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چرا رسانههای ما ماجرای مورد اشاره را زود فراموش میکنند؟ در حالی که باید آنقدر به چنین موضوعی بپردازند، تا به راحتی محو نشود؛ لذا تا وقتی اینگونه رفتار نکنیم رسانههای غربی هم از یک حادثه بمبگذاری در لبنان به راحتی میگذرند؛ ولی در برابر حادثه مشابه در فرانسه جنجال به راه میاندازند.

سردار نقدی تصریح کرد: حادثهای که در لبنان و فرانسه روی داد توسط تروریستهایی انجام شد که توسط خود غربیها تربیت شده بودند و هزینه فعالیتهایشان را غربیها تأمین کرده بودند.

وی افزود: تاکتیک غربیها همینگونه است که تروریستهایی را در کشورهای مختلف تربیت میکنند؛ بعد به بهانه سرکوب همین تروریستهای دستساز خودشان، در امور داخلی کشورها مداخله میکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ چون خودشان کم آوردند و ارتش آمریکا قابلیت جنگیدن در منطقه را نداشت تصمیم گرفتند پیادهنظامی را در منطقه شکل دهند، تا بهصورت جنگهای نامنظم، کار ارتش آمریکا را انجام دهد.

سردار نقدی ادامه داد: حالا بعضی مواقع هم کار ازدستشان در میرود و حتی ممکن است با سناریوسازی و به بهانه مقابله با فعالیتهای تروریستی داعش، در کشورهای منطقه اقداماتی را انجام دهند؛ اما با این حال رسانههای ما نباید دنبالهروی افکارسازی رسانههای غربی باشند؛ بلکه باید بتوانند خودشان حقیقت را عنوان کنند.

وی همچنین درخصوص فعالیتهای دولت در حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: دولت در بخش بهداشت و درمان همکاری خوبی بهویژه در راهاندازی بیمارستانهای صحرایی و دادن اجازه به پزشکان برای حضور در این بیمارستانها داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار