سردار سلامی:

نظام امنیتی اروپا فرو پاشید/ آمریکا به یک بازیگر معمولی در منطقه تبدیل شده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اینکه تمام اروپا اکنون در شوک امنیتی فرو رفته، بیانگر بازگشت مکر آن‌ها به سمت خودشان است و همان کشورهایی که تا دیروز تکفیری‌ها را ائتلاف مردمی آزادی‌خواه می‌نامیدند، اکنون شاهد ایجاد ناامنی از سوی همان‌ها در قلب سرزمین‌هایشان شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ - 19November 2015

نظام امنیتی اروپا فرو پاشید/ آمریکا به یک بازیگر معمولی در منطقه تبدیل شده است

به گزارش دفاع پرس به نقل روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در بیست و دومین یادواره شهید زینالدین و 6000 شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: شهدا، ما را از گورستان جهل به میدان آگاهی بردند و سبب شدند تا ما طعم شیرین حاکمیت اسلام را بچشیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) آن عالم وارسته و فقیه بزرگ و امام خامنهای رهبر معظم انقلاب که بیرق این انقلاب را به دوش گرفتهاند حق بزرگی به گردن ما دارند، چراکه در سختترین فتنهها، بلاها، هویت و شأنیت نظام مقدس را حفظ و از آسیبها جلوگیری کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) با الهامهای پیامبرگونه و حکمتهای علیگونه، شرح صدر، حلمی به یادگار مانده از امام حسن(ع)، با اندیشهای عاشورایی و روحی حسینی به همراه ملت شریف ایران در مقابل صف فشرده دشمنان بشریت که میخواهند منشور فسق و ظلم را به جای عدل و داد بر ملتهای دنیا تحمیل کنند، ایستادهاند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادوارههای شهدا یادآور شد: حضور در مجالس شهدا و سخن گفتن از کسانی که این سرنوشت نورانی را برایمان رقم زدند توفیقی الهی است؛ که باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: شهدای قم بهویژه اسطوره جاودانی آنها یعنی شهید مهدی زینالدین علت و منشأ این کرامت، حیثیت و اقتدار فعلی ما هستند و ما باید به داشتن این ستارگان پرفروغ که هرگز غروبی ندارند، افتخار کنیم.

سردار سلامی توضیح داد: نمونههای مشابه خاطرات شهید زینالدین را در افسانهها میتوان جستوجو کرد و انصافاً شجاعتها، رشادتها و ایثارهای او ما را به یاد شهدای عاشورا میاندازد، بنابراین خاطرات او هرگز از خاطر ما رخت بر نخواهند بست، چراکه زینالدین واقعاً زینت دین بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگیهای شهید زینالدین، اظهار کرد: وقتی تصویر زیبای این شهید والامقام بر دیدگان ما مینشیند جذابیتی معنوی و آرامشی مثالزدنی که نشان از تجلی شکوه ایمان است، برایمان جلوهگر میشود.

وی اضافه کرد: شهید زینالدین از پدر و مادری متدین درس جهاد آموخت و به قدری روحیه جهادی داشت که حتی در اوج مخاطرات و سهمگینترین صحنههای نبرد آرامش و وقار و صبر انقلابی خود را حفظ میکرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهید زینالدین فرمانده دلها بود، تبیین کرد: خضوع و فروتنی، ویژگی بارز او بود و از هر نظر به سادگی رزمندههای معمولی زندگی میکرد و همین سبب شده بود که فرمانده دلها و محبوب قلبها شود.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه در تاریخ هر ملتی مردانی وجود دارند که سرنوشت ملتها را رقم زدهاند، بیان کرد: شهدای ما ستارگان درخشانی هستند که راه را به ما نشان دادند و ملت ایران بدون داشتن این ستونهای نیرومند بر قاعده خود استوار نمیماند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نظام امنیتی اروپا فرو پاشید، گفت: اینکه تمام اروپا اکنون در شوک امنیتی فرو رفته، بیانگر بازگشت مکر آنها به سمت خودشان است و همان کشورهایی که تا دیروز تکفیریها را ائتلاف مردمی آزادیخواه مینامیدند اکنون شاهد ایجاد ناامنی از سوی همانها در قلب سرزمینهایشان شدهاند.

وی افزود: هرچند استکبار جهانی به دنبال تکهتکه کردن کشورها و ملتهای اسلامی است، اما آمریکا نقش اساسی و شکوه ظاهری گذشته خود را در منطقه از دست داده و به بازیگری معمولی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار