سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

تبدیل ایران به یک قدرت فرامنطقه‌ای مرهون ایثار شهیدانی همچون سردار همدانی است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: امروز ایران اسلامی تبدیل به یک قدرت فرامنطقه‌ای شده و این مهم مرهون مجاهدت‌های شهیدانی همچون سردار همدانی است.
کد خبر: ۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ - 17November 2015

تبدیل ایران به یک قدرت فرامنطقه‌ای مرهون ایثار شهیدانی همچون سردار همدانی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصیات این شهید والامقام اظهار داشت: امروز ایران اسلامی تبدیل به یک قدرت فرامنطقهای شده و این مهم مرهون مجاهدتهای شهیدانی همچون سردار همدانی است.

وی به مجاهدتهای سردار شهید همدانی اشاره و تصریح کرد: این شهید هم در ابتدای انقلاب، هم در دوران دفاع مقدس و هم برای حراست از انقلاب اسلامی، در کرانههای دور ایثارگرانه جنگیده است.

سردار ایزدی درخصوص وضعیت سوریه نیز بیان کرد: ارتش سوریه در روزهای گذشته به موفقیت ارزشمندی دست یافته و انشاءالله خبرهای خوبی از پیروزی رزمندگان اسلام در این کشور خواهیم شنید.

وی همچنین به حوادث تروریستی اخیر در پاریس و بیروت، و هشدار وزیر اطلاعات در این خصوص  اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصههای مختلف، بحرانها را به خوبی پشت سر گذاشته و مقتدرانه امنیت کشور را تأمین کرده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا تأکید کرد: اگر هوشیار و بیدار باشیم هیچ تهدیدی متوجه کشور نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها