سردار سلامی در یادواره شهدای شهرستان نور:

100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، و بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است.
کد خبر: ۵۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ - 12November 2015

100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان فاجعه منا، شهدای حرم و شهدای شهرستان نور که در مصلای الغدیر شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: باید یادی از امام راحل کنیم که ما را از جهالت مدرن نجات دادند؛ دست آمریکا، طاغوت و استکبار را از سر مردم ایران کوتاه کردند و نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشتند.

وی ادامه داد: پس از امام خمینی(ره) نیز جانبازی از سلاله حضرت زهرا(س) رهبری امت را بهعهده دارند؛ که انقلاب بزرگ اسلامی، نظام اسلامی و نهضت بیداری اسلامی در جهان را در عصر پیچیدهترین فتنهها اداره میکنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مازندران نگین سرسبز ایران است؛ با مردمانی نجیب، وفادار، محب اهل بیت(ع)، ایثارگر که شهدای گرانقدری بر تارک این سرزمین میدرخشد.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: شهدا برای اجرای سیاست اسلام در برابر دشمن ایستادند؛ تا دستهای ناپاک و نامحرم نتواند بر سرنوشت مسلمانان حاکم شود.

سلامی خاطرنشان کرد: یک واقعیت بر جهان امروز جاری است و آن این است که همه قدرتهای باطل و جهانی همانند صدر اسلام در مقابل اسلام و بعثت مجدد اسلام صفآرایی کردند؛ همانند آن لحظات سختی که پیامبر(ص) در شعب ابیطالب گذراند و فشارهایی که ایشان را از مکه به مدینه هجرت داد و نبردهای امویان که با حضرت علی(ع) و امام حسن(ع) و حادثه کربلا صورت گرفت، اکنون در مقابل ایران اسلامی صورت میگیرد.

وی به جنگهای تاریخ معاصر اشاره کرد و ادامه داد: در همه این جنگها آمریکا و متحدان او در یک سوی ماجرا و ایران اسلامی و متحدانش در سوی دیگر ایستادند و همه این جنگها در مناطق اسلامی راهاندازی میشود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از آفات سیاست مداخلهگرانه آمریکا و متحدانش آوارگی میلیونها سوری، عراقی و... است.

سلامی اضافه کرد: آمریکا میخواهد جغرافیای جهان اسلام را تکهتکه کند و برای تضعیف، عقب نگهداشتن مسلمانان، غارت ثروتهای مادی و معنوی آنان، چپاول ثروتهای نفتی و غیرنفتی این کشورها تلاش میکند و از هر راه و ترفندی وارد میشود تا نفوذ کند.

وی یادآور شد: تاریخ نشان داد، با مدل سازش و تسلیم هیچ کشوری به آسایش، امنیت و رفاه دست نیافت، کشورهایی که تکیهگاه خود را آمریکا و غرب قرار دادند و تسلیم سیاست آنان هستند، هیچ نشانهای از پیشرفت ندارند و جاهلیت مدرن و نوین بر جوامع آنها حاکم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تنها یک ملت در جهان اسلام معتبر و سربلند است و همه قدرتها به او احترام میگذارند و حرف اول را در دنیا میزند و کلید حل مشکلات منطقه شناخته میشود و هیچ کشور و قدرتی نمیتواند اراده خود را بر او تحمیل کند، ایران اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: مردان این سرزمین سرباز ولایت هستند و به فرمان ولی امر خود سنگر به سنگر، سرزمین به سرزمین دشمن را تعقیب میکنند و به خواسته او وقعی نمیگذارند.

سلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران به تحریم اقتصادی دشمنان پاسخ شکننده داد، بهطوری که آنان از سیاست تحریم رسماً منصرف شدند، هرچند با تهاجم فرهنگی خواستند جوانان ما را نمازگریز و بیتفاوت بار بیاورند اما نتوانستند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینیها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب میکردند امروز موشک میزنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزبالله است، در یمن انصارالله میجنگند، اینها ظرفیتهای نیرومند شکلیافته ایران اسلامی است، جهان اسلام در حال قدرتیابی است و دشمنان اسلام در حال غروب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز دیگر دست مسلمانان بسته نیست و بیپناه نیستند، تکیهگاه مسلمانان در مقابل جهان مستکبر، رهبر معظم انقلاب است و دشمن این را میداند و باید به این واقعیتها احترام بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار