حجت‌الاسلام صفاران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

افسران جنگ نرم ایران آماده مقابله با نفوذ دشمن هستند

معاون فرهنگی وزارت دفاع گفت: سربازان و افسران جنگ نرم ایران، این آمادگی را دارند که با بصیرت‌افزایی، تبیین اصول و ارزش‌های انقلاب، و ترویج افکار و اندیشه‌های امام(ره) و رهبری به پیش بروند.
کد خبر: ۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 15November 2015

افسران جنگ نرم ایران آماده مقابله با نفوذ دشمن هستند

حجتالاسلام والمسلمین عزتالله صفاران، معاون فرهنگی وزارت دفاع در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره نفوذ فرهنگی دشمن اظهار داشت: از دهه 70 به این سو رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و نهایتا جنگ نرم دشمن هشدار دادهاند.

وی با اشاره به توافق هستهای و «برجام» افزود: مقام معظم رهبری دغدغه این را دارند که پس از اجرای برجام وضعیت به گونهای نشود که کشورهای مقابل بتوانند در افکار، سیاستها، اصول و ارزشهای ما رخنهای ایجاد کنند و در حوزه مسائل فرهنگی بر فکر و اندیشه مردم ما تأثیر بگذارند.

معاون فرهنگی وزارت دفاع ادامه داد: امروز سربازان و افسران جنگ نرم ایران، این آمادگی را دارند که در همه عرصههای فرهنگی با بصیرتافزایی، اطلاعرسانی، تبیین اصول و ارزشهای انقلاب، و ترویج افکار و اندیشههای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش بروند؛ همانگونه که در عرصه جنگ سخت ملت ایران نشان دادند که ملتی مقاومند و پشت سر امام خود نگذاشتند سرزمین ما در تسخیر دشمن باقی بماند.

حجتالاسلام صفاران تصریح کرد: به فضل الهی امروز جوانان و اندیشمندان ما میتوانند با تولید آثار ارزشمند و فاخر فرهنگی و فیلم، و با استفاده از فضای رسانه، نقش مؤثری را در جلوگیری از نفوذ دشمن ایفا کنند.

وی درباره اقدامات فرهنگی صورت گرفته در وزارت دفاع نیز گفت: این وزارتخانه در کنار تلاشهای خود برای اقتدارآفرینی، در عرصه فرهنگ نیز تلاشهای بسیاری را برای بصیرتافزایی کارکنان و خانوادههای آنها انجام می دهد.

معاون فرهنگی وزارت دفاع بیان داشت: ما در حوزه ترویج فرهنگ قرآن، نماز و ارزشهای دفاع مقدس، و همچنین تولید محصولات فاخری که نقش مؤثری در تبیین نقش شهدا و اندیشههای رهبری دارند، شغول فعلیت هستیم.

حجتالاسلام صفاران افزود: در تلاش هستیم که «طرح جامع امور فرهنگی خانواده» را به تصویب برسانیم؛ تا فعالیتهای ارزشمندی که در حوزه خانواده در حال انجام است، منسجم شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمانهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح را امام(ره) بنیان نهادند و این مجموعهها فعالیتهای خوبی را در مسیر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی انجام می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها