سرلشکر جعفری در پیامی خطاب به خانواده شهید مدافع حرم شهید "طحان"؛

خانواده شهید طحان توانست زینب‌گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سرگرد پاسدار محمد طحان تصریح کرد: خانواده شهید "طحان"؛ به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نه چندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد، زینب(س)گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید.
کد خبر: ۵۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ - 11November 2015

خانواده شهید طحان توانست زینب‌گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار شهید محمد طحان از اعضای تیپ 12سپاه قائم آل محمد(عج)، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تبریک و تسلیتی که خطاب به خانواده این شهید سرافراز صادر کرده بودند، قرائت شد.

 متن این پیام بدین شرح است:

پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگاند؛ این پاداش صبر و استقامت آنهاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست. (مقام معظم رهبری)

خانواده معظم شهید بزرگوار طحان

با سلام و احترام

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی. سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدای مدافع حرم و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیتگویان بزرگوارانی باشیم که در تار و پودی از عاطفه و احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و بر ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر سیطره پاک شهادت شده و در صیانت از شجره طیبهای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلبهای همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسهای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی میتوان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانههای استوارشان است.

شما به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نه چندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد، زینب(س)گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل میسپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیمالشأن و خونبهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والامقام است بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکمیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار