سردار فروتن:

اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی مدیون صلابت رزمندگان در آن سوی‌مرزهاست

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر درایت و حضور مؤثر تفکر و تجربه سلحشورانه و نیز نیروی انسانی مومن،فهیم و با انگیزه در جبهه‌های مختلف مقابله با فتنه استکبار از جمله سوریه نبود، مطمئناً شاهد امنیت و اقتدار امروز نبودیم.
کد خبر: ۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ - 11November 2015

اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی مدیون صلابت رزمندگان در آن سوی‌مرزهاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت شهید ابوذر امجدیان نخستین شهید کرمانشاهی مدافع حرم حضرت زینب(س) در کرمانشاه، اظهار کرد: حضور با برکت مردم خطه کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس بهویژه در مرزهای غربی کشور گواه پایداری و استقامت مردم در برابر متجاوزان است.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: از زمانی که تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در این خطه رقم خورد، شاهد فتنههای پیدرپی استکبار بودیم؛ که برای خاموش کردن تفکر امام راحل پس از انقلاب تلاشهای بیشائبهای انجام داد.

سردار فروتن با اشاره به پیشبینیهای هنری کسینجر، تئوریسین آمریکایی که عصر آینده را عصر اسلام با محوریت ایران اعلام کرده بود، گفت: این اندیشمند آمریکایی اذعان دارد که ابرقدرتها برای تداوم حاکمیت خود بر جهان باید بر غرب آسیا حکومت کنند.

وی با بیان اینکه آنها با این تفکر، برنامههایی در سر دارند، افزود: در حال حاضر پایگاههای استکبار در کشورهای اسلامی قرار گرفته و از درآمدهای آنها سوءاستفاده میکنند.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: آنها اکنون با دلارهای عربستان سعودی و کشورهای اسلامی، فتنهای را در یمن ایجاد کرده و مردم مسلمان این کشور را به خاک و خون میکشند.

فروتن تصریح کرد: بخشی از این فتنهها که به اسم اسلام برپا شده را در سوریه شاهد هستیم و امثال شهید امجدیان و ابوذرهای زمان برای دفاع از محور مقاومت و حرم حضرت زینب(س) هوشمندانه فتنه تروریستها را مدیریت کردند.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه کنترل وحشیگریهای تکفیریها و دفاع از مرزهای ایران اسلامی کیلومترها آنسوتر از مرزهای کشور را از مهمترین اهداف مدافعان حرم برای استقبال از شهادت دانست.

وی بیان داشت: امثال شهید امجدیان شهید شدند تا در مناطق قصرشیرین، ثلاثباباجانی، چهارزبر و... شاهد این وحشیگریها نباشیم.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: امروز به بضاعت و قابلیتی دست یافتهایم که در حوزه منابع انسانی افرادی با روحیه تمام در مقابل تروریستها ایستاده و از مرزهای جغرافیایی برای آرامش مردم در کیلومترهای دورتر از کشور دفاع میکنند.

سردار فروتن ادامه داد: اگر رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب و منابع انسانی فکور و بصیر نبود، حتما دشمنان به ایران نگاه دیگری داشتند و اگر این قدرت بازدارندگی نبود دشمنان حتی اجازه زندگی را از ما میگرفتند.

وی با اشاره به اختلافافکنیهای دشمنان بین شیعه و سنی، گفت: در حوزه مقاومت نگاه شیعه و سنی نداریم، همچنان که در غزه به مسلمانان سنی کمک میکنیم.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تا زمانیکه امثال شهید امجدیان و میلیونها ابوذر در کشور داریم، شاهد تعرضی نهتنها در جغرافیای سیاسی، بلکه در مناطقی که میتوانیم به آنها کمک کنیم، نخواهیم بود.

سردار فروتن تصریح کرد: امروز دیگر مولفه جغرافیای سیاسی، تجهیزات و جمعیت جزء قدرت محسوب نمیشود و قدرت آینده قدرتی است که محور عدالت و آزادگی را به تصویر بکشد و آن هم در مکتب سیدالشهدا(ع) و نظام اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها