نمایشگاه مطبوعات/ حمید داودآبادی نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس:

حوزه دفاع مقدس ظرفیت برگزاری نمایشگاهی مجزا دارد

حمید داودآبادی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس گفت: حوزه دفاع مقدس ظرفیت دارد تا یک نمایشگاه مستقلی در این حوزه برگزار شود. این حوزه مخاطبین زیادی دارد و با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها رابطه خوبی بین مخاطبین و رسانه‌ها ایجاد می‌شود. نشریات حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه امسال کمرنگ عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 11November 2015

حوزه دفاع مقدس ظرفیت برگزاری نمایشگاهی مجزا دارد

حمید داودآبادی رزمنده و نویسنده کتابهای دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به چیدمان غرفهها از نظر موضوعی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، گفت: بهتر بود که از نظر موضوعی غرفهها طبقه بندی و چیده میشد.

وی افزود: حوزه دفاع مقدس ظرفیت این را دارد  تا یک نمایشگاه مجزا برای آن برگزار شود. این حوزه مخاطبین زیادی دارد و با برگزاری اینگونه نمایشگاهها رابطه خوبی بین مخاطبین و رسانهها ایجاد میشود. نشریات حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه امسال کمرنگ عمل کردهاند.

داودآبادی با بیان این مطلب که در خصوص انتشار کتابهای دفاع مقدس نیز بیمهریهایی صورت میگیرد، ادامه داد: متاسفانه علیرغم استقبال مخاطبین از آثار دفاع مقدس، ناشرین از این حوزه استقبال نمیکنند.

نویسنده کتابهای دفاع مقدس با اشاره به مشکل چاپ آثار، گفت: کتاب "کمین جولای 82" روزشمار گروگانگیری 4 دیپلمات ایرانی که در 1200 صفحه بروزرسانی شده است، تا کنون ناشری برای چاپ آن پیدا نکرده ام.

وی ادامه داد: از نویسندگان حوزه دفاع مقدس حمایتی نمیشود به همین سبب باعث کم شدن آثار در این زمینه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار