سرلشکر فیروزآبادی:

اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه‌انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ وزیر دفاع آمریکا زیاده‌گویی کرده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اصلی ایران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه‌انگیزی آنها است.
کد خبر: ۵۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ - 08November 2015

اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه‌انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ وزیر دفاع آمریکا زیاده‌گویی کرده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سیدحسن آقایی فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه دلیل نفوذ ایران ، "حضور نظامی زمینی" است، اظهار کرد: ایران اسلامی با هیچیک از کشورهای همسایه خود اختلاف سرزمینی و منافع ملی ندارد و با تمام این کشورها نیز روابط دیپلماتیک آن برقرار است.

وی با بیان اینکه "وزیر دفاع آمریکا زیادهگویی و خارج از اندازه خود حرف زده و منویات درونی خود را آشکار ساخته است" افزود: آمریکا و همپیمانان کاخ سفید میل به مسلمانکشی دارند و تروریستهای تکفیری و مسلمان کش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و شمال آفریقا ظاهراً میل آنها را ارضا نکرده است؛ لذا میخواهند کشورهای مسلمان را به جان هم بیاندازند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمنان اصلی ایران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنهانگیزی آنها است.

عضو شورایعالی امنیت ملی کشور با اشاره به سیاستهای خردمندانه و وحدتبخش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست ما درباره کشورهای همسایه و مسلمان، وحدت اسلامی، حفظ منافع مسلمین، استقلال و حاکمیت ملی همه آنها است.

سرلشکر فیروزآبادی با تقبیح اظهارات اخیر اشتون کارتر گفت: ما اطمینان داریم سخنان وزیر دفاع آمریکا از روی اطلاعات غلط و عدم درک صحیح از مسایل منطقه است و راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش دفاع پرس، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا اخیرا طی سخنانی ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، به تهدید ایران پرداخته و گفته بود "باید توجه داشت که پس از توافق هستهای ایران نیز همچنان گزینه نظامی مطرح است، و ما موظف هستیم به این مسئله همچنان توجه داشته باشیم."

کارتر همچنین در گفتوگویی از شیخنشینهای خلیج فارس انتقاد کرده و خواستار تقویت نیروی زمینی آنها برای مقابله با ایران شده است.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه خود ضمن انتقاد از انفعال کشورهای عرب منطقه در همراهی تام و تمام با سیاستهای کاخ سفید در غرب آسیا، خواهان مشارکت همهجانبه و نزدیکتر آنها بالاخص در مقابل ایران و منافع آن شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار