حجت‌الاسلام گواهی بیان کرد:

تأکید بر ارزش‌ها و توانمندی سپاه؛ دلیل اصلی دشمنی معاندان

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: سپاه پاسداران با ورود در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نقش موثری را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا می‌کند و تأکید بر ارزش‌ها و توانمندی این نهاد، دلیل اصلی دشمنی معاندان است.
کد خبر: ۵۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ - 07November 2015

تأکید بر ارزش‌ها و توانمندی سپاه؛ دلیل اصلی دشمنی معاندان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین "عبدالعلی گواهی"، نماینده ولی فقیه در سپاه تهران؛ با بیان اینکه سپاه پاسداران با ورود در عرصههای فرهنگی و اقتصادی نقش موثری را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا میکند، عنوان کرد: امروز کسی نمیتواند نقش سپاه را در حفظ امنیت و دستاوردهای دفاع مقدس منکر شود.

حجتالاسلام گواهی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادتهای بینظیری داشت. این نهاد خودجوش همواره شعار مبارزه با استکبار، طاغوت و زیادهخواهی را دنبال میکند و خود را پاسدار حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: پس از جنگ تحمیلی نیز قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بدون کمترین توقع نقش فعالی در سازندگی، صنعت و راهسازی دارد و هر جا نقطه کوری در تامین نیازهای عمرانی باشد ورود میکند و نیز فعالیت اقتصادی سازندهای دارد.

حجتالاسلام گواهی افزود: سپاه پاسداران در اجرای طرحهای اقتصادی و عمرانی از نیروهای جوان جویای کار استفاده میکند تا به آنها اشتغال و نیز تجربه حضور در عرصه های سازندگی بدهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: دلیل اصلی دشمنی معاندان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران ارزشهای این نهاد و توانمندیهای سپاهیان است که در این باره مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید هشیار باشند.

وی به ولایتمداری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در عرصههای فرهنگی نقش سازندهای داشته و ولایتمدار بوده است. در قبال فرامین رهبر انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران پشت ولایت است و تدابیر ایشان را اجرا میکند.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها