امیر حاتمی مطرح کرد

تلاش دشمن برای توقف «تولیدات ایرانی»/‌ سرمایه‌گذاری روی مصرف تولیدات داخلی

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری و توقف «تولیدات ایرانی» گفت: راه حل اساسی برای گذر از موانع و مشکلات، اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ - 07November 2015

تلاش دشمن برای توقف «تولیدات ایرانی»/‌ سرمایه‌گذاری روی مصرف تولیدات داخلی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شهریار از گروههای صنعتی شهید درخشان، شهید گوهری و صنعت باتریهای لیتیومی مستقر بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه FullCHP گروه صنعتی شهید درخشان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی در این بازدید گزارشی از پروژه احداث کارخانه ذوب فلزات فجر 2، فعالیتهای گروه صنعتی شهید حاج امینی، گروه صنعتی شهید درخشان، اقدامات صنعتی سازمان توان در جهت تأمین نیاز نیروهای مسلح و سازمانهای دفاعی، خودکفایی در حوزه انواع باتریهای نظامی، طراحی و ساخت انواع باتریهای نظامی، مصرف انرژی در حوزههای موتورخانهها،  الکتروموتورها، توسعه صنعتی کارخانه MF گروه و پروژههای کیفی انجام شده و موفقیتهای بهدست آمده در سازمان توان ارائه کرد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در این بازدید در نشستی با مدیران و رؤسای صنایع تابعه سازمان توان، با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه پویا، ارزیابی و رشد سازمان توان در چند ساله اخیر را بسیار چشمگیر دانست و آن را حاصل تلاش و پشتکار مسئولان و دستاندرکاران این مجموعه پر نشاط دانست.

وی به تلاش مذبوحانه دشمن برای زمینگیر کردن ایران اسلامی به بهانههای مختلف ازجمله هستهای اشاره کرد و افزود: بهواسطه موقعیت خوبی که با تلاش در بخشهای مختلف کشور اعم از سیاست خارجی، دفاع، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهدست آمده امروز کشورمان در مسیر خوب رشد و پیشرفت قرار دارد.

امیر حاتمی با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری و توقف «تولیدات ایرانی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سیاستهای اقتصاد مقاومتی سرمایهگذاری روی «تولید داخلی» بسیار تاکید فرمودهاند؛ بنابراین راه حل اساسی برای گذر از موانع و مشکلات، اجرای کامل سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که هرکدام از مسئولان باید براساس وظیفه و مسئولیت خود در تحقق آن حرکت کنیم.

جانشین وزیر دفاع با تأکید بر فرهنگسازی برای استفاده از تولیدات داخلی با انجام تحقیق و پژوهش، از سه شاخصه کیفیت، قیمت معقول و زمان مناسب بهعنوان اصول رقابتپذیری در بازار یاد کرد و گفت: در رقابتپذیری و به نتیجه رسیدن محصول، هرکدام از این شاخصهها نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از سامانهها در سطح وزارت دفاع به دستاوردهای این سازمان وابسته است، تصریح کرد: این سازمان زمینه صادرات در محصول، دانش و فناوری را دارا بوده و قادر است در همه جنبهها بهویژه با کشورهای دوست کارهای اساسی با ارزش افزوده بالا انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار