چرا مرگ بر آمریکا(2)

جوکار: تداوم انقلاب با نفوذ آمریکا میسر نیست/"مرگ بر آمریکا" در برابر دشمنی و بی عدالتی آمریکا در دنیاست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند تداوم انقلاب بدون بریده شدن دست و پای آمریکا از کشورمان میسر نیست، امروز هم نباید اجازه دهیم آمریکا از هیچ راهی به کشورمان نفوذ کند و راه پیشرفت مردم را دچار خدشه و نقصان کند.
کد خبر: ۵۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ - 03November 2015

جوکار: تداوم انقلاب با نفوذ آمریکا میسر نیست/

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره ماهیت شعار "مرگ بر آمریکا" گفت: شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از عمق جان مردم و دشمنی های پیدا و ناپیدایی که امریکاییها با دولت جمهوری اسلامی در طول تاریخ داشته و هم اکنون نیز دارند است. این شعار به عنوان دستور حکومتی برای مردم ابلاغ نشده است بلکه در سیر پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به ظلمی که این جهانخوار بزرگ به کشورمان روا داشته، میان آحاد مردم به صورتی شعاری بنیادی و اساسی رواج پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سر دادن شعار " مرگ برآمریکا" که چندین سال قبل در برابر افزایش زیادی خواهی و استکبار آمریکایی در کشورمان آغاز شد، امروز رنگ و بویی منطقهای و جهانیتر گرفته و به کشورهای حق طلب دنیا نیز نفوذ کرده چرا که تمام فطرتهای بیدار دنیا با ظلم و ستم در تضاد هستند و پذیرش بیعدالتی را ندارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز در مواجهه با برخی از دشمنیها و بیعدالتیهایی که در دنیا رخ میدهد شعار "مرگ بر آمریکا" سر میدهند و این اصطلاح به معنی انزجار طلبی از عملکرد و تئوریهای آمریکایی است که نسبت به کشورهای دیگر روا میدارد.

جوکار شعار "مرگ بر آمریکا" را شعاری غیر قابل حذف از یاد مردم خواند و بیان کرد: "مرگ بر آمریکا" شعاری نیست که بتوان به سادگی از مردم گرفت چرا که آمریکایی ها تا زمانی که با همین چهره فریبکارانه و سلطه گرانه  در دنیا ظاهر شوند مردم ما همچنان به سیاستهای آنها بدبین هستند و این شعار را سر میدهند مگر اینکه آمریکا ماهیت و خط مشی خود را تغییر دهد و در رفتار خود نسبت به ملتهای دیگر تغییر ایجاد کند.

نماینده مردم یزد درباره فرموده امام خمینی(ره) که تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند گفت: امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند چرا که اگر این اتفاق رخ نمیداد انقلاب سال 57  هم کامل نبود چون آمریکاییها به دنبال هر بهانه و دسیسهای بودند همچون 28 مرداد انقلاب را براندازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی و به دست آوردن مدارکی دال بر اینکه سفارت آمریکا جاسوسخانه این کشور در جمهوری اسلامی است پای آمریکا به شکل ظاهری از کشورمان قطع شد و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند تداوم انقلاب بدون بریده شدن دست و پای آمریکا از کشورمان میسر نیست، امروز هم نباید اجازه دهیم آمریکا از هیچ راهی به کشورمان نفوذ کند و راه پیشرفت مردم را دچار خدشه و نقصان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها