سرلشکر جعفری در پیامی به مناسبت شهادت سرهنگ «مسلم خیزاب» تأکید کرد

حضور در صحنه حراست از انقلاب برای ناکام ساختن بدخواهان جمهوری اسلامی

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سرهنگ «مسلم خیزاب» از شهدای مدافع حرم، مسیر شهدای امروز را امتداد راه حضرت ابا عبدالله‌ الحسین(ع) دانست.
کد خبر: ۵۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ - 20October 2015

حضور در صحنه حراست از انقلاب برای ناکام ساختن بدخواهان جمهوری اسلامی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی شهادت سرهنگ مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر 14 امام حسین(ع)، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به خانواده این شهید، مسیر شهدای امروز را امتداد راه اباعبداللهالحسین(ع) دانست.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگاند؛ این پاداش صبر و استقامت آنهاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست. (مقام معظم رهبری)

خانواده معظم شهید بزرگوار مسلم خیزاب

با سلام و احترام

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی. سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیتگوی بزرگوارانی باشیم که در تاروپودی از عاطفه و احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و در ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر سیطره سرخ شهدا شده و در صیانت از شجره طیبهای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلبهای همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسهای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی میتوان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانههای استوارشان است.

شما به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نهچندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد زینبگونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل میسپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیمالشأن و خونبهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والامقام است بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکمیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار